.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 hoi iedereeen,ik ging vanavond mijn konijn eten geven, maar normaal kwam mijn konijn vroljik naar de tralies rennen en nu bleef hij sloom liggen/zitten.hij eet neit en drinkt niet en ik gaf hem een snoepje, normaal eet hij dat wel op en nu niet!hij is nog nog eens 1 jaar in juni word hij 1 jaar.wat moet ik deon??ik wil hem echt nie tkwijtooh alsjeblieft help mij.het leek net of hij had overgegegevn als zijn veor eruit groetjes .123.
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Eerste plaats....rustig aan.Bel even een Dierenarts als je konijn zo'n afwijkend gedrag vertoond in eens. Hoelang denk je dat je konijn al niet gegeten heeft?
Dollie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Konijnen kunnen niet overgeven. Poept hij nog? Als een konijn zich zo gedraagt, heeft hij duidelijk pijn. Zo snel mogelijk naar de dierenarts dus. En ja, het is weekend, maar als je wacht tot maandag is je konijn dood.
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Je kan het beste vanavond nog even naar de dienstdoende dierenarts.
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 maar ik ben zelf 13 mijn ouders zijn weg ik heb ze wel gebeld maar mijn moeder zei dat heeft hij wel vaker ik wil nie tnaar de dierenarts ik kan neit slapen hiermee wat moet ik doen
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Mijn reactie was gericht aan Natalie. Hoe laat komen je ouders thuis?
Blacky Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Tja als je te lang wacht en je konijn is echt ziek dan heb je kans dat hij morgen of nog veel zieker is of erger.Dus misschien toch proberen je ouders over te halen
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 ik kan er neit heen ik ben er nog nooit geweest morgen kan ik niet maar denk je dat hij het heaalt ik ging net nog ff kijken hij heeft het nog ni etop haalt hij het
wupsie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 als een konijn dit gedrag vertoont is het echt goed mis! het is en blijft een prooidie en zal dus nooit zomaar laten merken dat hij zich niet goed voelt. in de natuur is hij dan makklijke prooi voor roofdieren. het enige wat je nu voor je konijn kunt doen is naar de dierenarts gaan. Maar heeftie nog gekeutelt?
Dollie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Wat je in elk geval moet doen nu, is zorgen dat je kunt zien of hij poept. Ik zou dus alle keuteltjes die er nog liggen weghalen, dan zie je gelijk of er wat bij is gekomen of niet. Verder kun je zijn buikje masseren. Even kijken of ik een uitleg kan vindne.
Dollie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 ik kan er neit heen ik ben er nog nooit geweest morgen kan ik niet maar denk je dat hij het heaalt ik ging net nog ff kijken hij heeft het nog ni etop haalt hij het Heel eerlijk? Toen mijn konijn soortgelijk gedrag vertoonde, ben ik zsm naar de dierenarts gegaan en hij heeft het alsnog niet gehaalt..
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 is er een dierenarts online ofzo ik durf nie tte bellen
Dollie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/20487-harde-buik-vraag-over-massage.html Sorry?! Ik DURF niet te bellen?! Je konijn is doodziek, dan zet je je toch wel even over zo'n angst heen? Want nee, er is geen dierenarts online. En al was dat wel zo; jouw konijntje moet gezien worden door een dierenarts en behandeld worden door een dierenarts.
wupsie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 die zal je konijn moeten zien om te weten wat er aan dehand is. je zult er echt heen moeten. als hij niet keutelt kun je idd wat dollie zegt zn buikje zachtjes masseren
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik zou geen dierenarts bellen als ik jou was...Probeer je ouders ervan te overtuigen dat je echt even moet gaan. En probeer ervoor te zorgen dat je ouders met je meegaan.
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 gwn kan iemand bellen ofzo en zeggen wat er iss:- hij heeft een soort voer ligt er en dan nat op 4 plekken in zijn hok mis skomt het door de rgen maar agterin zijn hok ligt het ook- hij drinkt en eet niet-hij is sloom(normaal heel wild)
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 mijn ouders zijn voorlopig nog niet thuis en zijn hier ver vandaan
wupsie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 kunnen jullie bellen miss bellen heeft geen zin. het kan van alles zijn (verstopping gas of iets heel anders) je konijn moet gewoon gezien worden. en waar ben je bang voor dan? daarnaast ken jij je konijn het beste en kun jij het beste antwoord geven op de vragen
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Je moet je ouders nog een keertje bellen...
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 plzzzzzzzzzzzzzz bel voor meplZzzzz ik dou heel dankbaar zijn
Aanbevolen berichten