Ga naar inhoud

plzz kijk hierbinnen over mijn konijn, misschien heeft die een ziekte!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi iedereeen,

ik ging vanavond mijn konijn eten geven, maar normaal kwam mijn konijn vroljik naar de tralies rennen en nu bleef hij sloom liggen/zitten.

hij eet neit en drinkt niet en ik gaf hem een snoepje, normaal eet hij dat wel op en nu niet!

hij is nog nog eens 1 jaar in juni word hij 1 jaar.

wat moet ik deon??

ik wil hem echt nie tkwijt

ooh alsjeblieft help mij.

het leek net of hij had overgegegevn als zijn veor eruit

groetjes .123.

• Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Konijnen kunnen niet overgeven. Poept hij nog?

Als een konijn zich zo gedraagt, heeft hij duidelijk pijn.

Zo snel mogelijk naar de dierenarts dus. En ja, het is weekend, maar als je wacht tot maandag is je konijn dood.

Geplaatst:

maar ik ben zelf 13 mijn ouders zijn weg ik heb ze wel gebeld maar mijn moeder zei dat heeft hij wel vaker ik wil nie tnaar de dierenarts ik kan neit slapen hiermee wat moet ik doen

Geplaatst:

Tja als je te lang wacht en je konijn is echt ziek dan heb je kans dat hij morgen of nog veel zieker is of erger.

Dus misschien toch proberen je ouders over te halen

Geplaatst:

ik kan er neit heen ik ben er nog nooit geweest morgen kan ik niet maar denk je dat hij het heaalt ik ging net nog ff kijken hij heeft het nog ni etop haalt hij het

Geplaatst:

als een konijn dit gedrag vertoont is het echt goed mis! het is en blijft een prooidie en zal dus nooit zomaar laten merken dat hij zich niet goed voelt. in de natuur is hij dan makklijke prooi voor roofdieren. het enige wat je nu voor je konijn kunt doen is naar de dierenarts gaan. Maar heeftie nog gekeutelt?

Geplaatst:

Wat je in elk geval moet doen nu, is zorgen dat je kunt zien of hij poept. Ik zou dus alle keuteltjes die er nog liggen weghalen, dan zie je gelijk of er wat bij is gekomen of niet.

Verder kun je zijn buikje masseren. Even kijken of ik een uitleg kan vindne.

Geplaatst:
ik kan er neit heen ik ben er nog nooit geweest morgen kan ik niet maar denk je dat hij het heaalt ik ging net nog ff kijken hij heeft het nog ni etop haalt hij het

Heel eerlijk? Toen mijn konijn soortgelijk gedrag vertoonde, ben ik zsm naar de dierenarts gegaan en hij heeft het alsnog niet gehaalt..

Geplaatst:

die zal je konijn moeten zien om te weten wat er aan dehand is. je zult er echt heen moeten. als hij niet keutelt kun je idd wat dollie zegt zn buikje zachtjes masseren

Geplaatst:

gwn kan iemand bellen ofzo en zeggen wat er iss:

- hij heeft een soort voer ligt er en dan nat op 4 plekken in zijn hok mis skomt het door de rgen maar agterin zijn hok ligt het ook

- hij drinkt en eet niet

-hij is sloom(normaal heel wild)

Geplaatst:
kunnen jullie bellen miss

bellen heeft geen zin. het kan van alles zijn (verstopping gas of iets heel anders) je konijn moet gewoon gezien worden. en waar ben je bang voor dan? daarnaast ken jij je konijn het beste en kun jij het beste antwoord geven op de vragen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .