Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

oke, nog een keer dan.

Ik denk dat ik dat beter weet dan jij, maar goed. Veel plezier met je konijntje nog.

Geplaatst:

En waaróm zouden we dat doen? Nou zit je verdorie ook nog reclame te maken voor je WEBLOG? Het moet toch niet gekker worden.

Geplaatst:

Sorry Rian, maar dit kon ik echt even niet meer voor me houden. Ik negeer dit topic al de hele dag, maar dit ging me echt even te ver.

Geplaatst:
Ik vraag me af waarom jij uberhaupt nog advies vraagt. Vanaf januari ben je al aan het klungelen, iedereen geeft je adviezen.. maar je bent gewoon stronteigenwijs! Dat je het lef nog hebt om op deze manier te reageren zeg, jeetje.

Als volwassenen hebben we het wel tegen een kind van 13...en wat we er ook van vinden, hoe terecht ook...dat betekent niet dat we dan maar kunnen zeggen wat we willen !

Dat geldt voor kinderen, maar net zo goed óók voor volwassenen !

Geplaatst:

Voor de rust (van iedereen) sluit ik het topic....

Het is een goed idee om weer te schrijven over de bobbel indien je wel een dierenarts bezocht hebt..

Zo niet Bunnyhop, dan is er ook geen reden meer om er nog eens over te schrijven omdat alles er al over gezegd is...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .