EliseD Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 @EliseDik wou ff laten weten dat het ook opengeknapt kan zijn. Ok, ik zou dat toch wel zeker willen weten.. Het gaat mij er niet om of je bult open gesprongen of opengeknap is, maar om het feit dat er een bult zit..
bunnyhop Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Waarom tijd voor een slotje als ik vragen mag?
Gast Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Omdat je niet naar de adviezen hier luistert. Met andere woorden, dit topic is totaal nutteloos.
ZaZa Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Oei...ik heb slapende honden wakker gemaakt zie ik... Ja, je wordt bedankt ....
Rian Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Omdat je hier om raad komt vragen, die geven we je, maar je doet er niks mee, sterker nog, je laat je konijn verder lijden. Dat vind ik persoonlijk niet BB-waardig, en ook niet konijn-waardig. Een maand geleden kwam je hier al over die bult vragen, maar je doet er helemaal niks mee. Wat wil je hier dan nog komen doen?
EliseD Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Omdat je hier om raad komt vragen, die geven we je, maar je doet er niks mee, sterker nog, je laat je konijn verder lijden. Dat vind ik persoonlijk niet BB-waardig, en ook niet konijn-waardig. Een maand geleden kwam je hier al over die bult vragen, maar je doet er helemaal niks mee. Wat wil je hier dan nog komen doen? Amen..
ZaZa Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 (aangepast) De DA is gebeldZe zeiden dat we moesten komen als het ging ontsteken. Dat klopt dus niet.Een goede dierenarts zal ALTIJD (sorry voor de capslock EliseD) bij dit soort bulten zeggen dat je moet komen..........Een bult kan namelijk iets onschuldigs zijn..maar dat is bij jouw konijn zeer waarschijnlijk niet het geval, want een bult bij konijnen betekent heel vaak een tumor of een abces.Beide MOET (nu doe ik het weer ) gezien Ć©n behandelt worden bij de dierenarts. Dus Ć³f er is niet gebeld...Ć³f je hebt een slechte, niet konijnkundige dierenarts.... Het enige goede dat je dus kan doen is niet hier lopen mauwen, maar je moeder lief aankijken en met je konijn naar de dierenarts gaan. 8 maart 2010 aangepast door ZaZa
ZaZa Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Nog een goed plan (ik zit vol met goede plannen vandaag !) Laat je moeder eens meelezen op Bunnybunch !
Yvon Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 En misschien is het handig om eens naar de lijst met Konijnkundige dierenartsen te kijken. Een konijnkundige arts zal om aangegeven redenen van ZaZa altijd naar zo'n wond willen kijken. Niet elke arts is goed in het behandelen van konijnen, dat is een dier dat wel heel anders behandeld moet worden. Zo zijn er artsen die zich richten op hond en kat (meest voorkomende) maar ook artsen speciaal voor konijnen. Dus geen knaagdieren, want een konijn is geen knaagdier!Dus, kijk meteen eventjes tussen de lijst voor een arts bij jou in de buurt, die zijn er vast wel.
Aapje Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 (aangepast) heb vandaag mijn arts gebeld voor het in laten enten.. dat kon ook op een konijnendag want dan was het goedkoper. toen ik zei dat mijn konijn ook zo af en toe is nieste moest ik ff komen om er naar te laten kijken. Ik kan dus niet geloven dat er een dierenarts is die zegt laat het maar zitten en kom maar als het ontstoken is. konijntje met 3 pootjes is toch ook wel leuk? 8 maart 2010 aangepast door Aapje
Gast Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Sowieso, als het ontstoken is ben je nog veel verder van huis. Lijkt mij toch vrij logisch dat je dat voor wilt zijn.
Aapje Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 nee joh, gaat wel over... en zo spaar je 20 euro van een consult uit:p
bunnyhop Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb het al vaak genoeg gezegd:ik doe alles behalve het beste voor mijn konijn.ik heb de DA gebeld, en dat is echt wel een goede.@ Aapje: wooh hoezo erg: konijntje met drie pootjes is ook wel leuk.We moesten afwachten wat het ging doen.En dat was het beste advies ben ik zo vandaag maar achter gekomen;de bult is duidelijk kleiner geworden! hiep hiep hoera voor het advies van de DA!
Rian Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb het al vaak genoeg gezegd:ik doe alles behalve het beste voor mijn konijn.ik heb de DA gebeld, en dat is echt wel een goede.@ Aapje: wooh hoezo erg: konijntje met drie pootjes is ook wel leuk.We moesten afwachten wat het ging doen.En dat was het beste advies ben ik zo vandaag maar achter gekomen;de bult is duidelijk kleiner geworden! hiep hiep hoera voor het advies van de DA! Kijk, dat zeggen wij nou al 6 bladzijden lang. Ben blij dat je het nu zelf ook even zegt.
bunnyhop Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Uhm Rian, ik wil niet veel zeggen maar ik heb de DA gebeld.Ik heb nooit iets tegen DA's gehad??!!De DA zij afwachten (wat ik zelf dus ook voorstelde) en de bultis vandaag kleiner geworden.
Yvon Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Dus je bedoelt dat de bult er nog zit?Hoeveel pagina's is er al gepraat over een konijnkundige dierenarts?Ik vraag me af waarom jij uberhaupt nog advies vraagt. Vanaf januari ben je al aan het klungelen, iedereen geeft je adviezen.. maar je bent gewoon stronteigenwijs! Dat je het lef nog hebt om op deze manier te reageren zeg, jeetje.
Gast Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Tuurlijk, de bult is ineens op magische wijze na een maand kleiner geworden. @Rian::lol:Ik dacht het, jij zegt het.
Rian Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Weet je, volgens mij kunnen we hier gewoon het beste onze handjes vanaf halen. Niet meer reageren.
bunnyhop Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 uhm ik wil alleen maar zeggen;de bult is kleiner!ik d8 eerder aan een reactie van: wooh mooi! ofzoiets van die aard.Maar het is blijkbaar nooit goed wat ik doe.
Aanbevolen berichten