Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Kimmuurt

Ik mocht idd niet naar de dierenarts,

Maar nu inmiddels wel (zelf betalen)

maar dan bellen we maandag en dan zien we wel wat hij/zij zegt.

Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Een bult zo groot als een ping-pong-bal die of open is geknapt

of er is aan gebeten (ik denk zelf het eerste).

• Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nee ik h eb er echt geen ervaring mee, sorry. Ik zou wel het hok goed schoonhouden, want je wil der geen ontsteking bijhebben...

Het is echt rot als je niet naar de dierenarts mag hoor. Ik mocht eerst ook nooit.. nogmaals, heel veel succes maandag. :)

Geplaatst:

Ik weet je leeftijd niet, maar zelfs als 14 jarig meisje ging ik meteen naar de DA als er iets was. Zeker als ik het geld had, dan nam ik mijn kleine schatje gewoon mee op de fiets of te voet...

Geplaatst:

Mijn DA is misschien net een kilometer haha. :P Maar je moet morgen wel echt met je beestje naar de dierenarts gaan, want anders heb je echt kans dat het erger word en misschien je konijn wel overlijd, en dat wil je niet toch?

Geplaatst:

Ik zou zelfs nu de dierenarts bellen om advies.... hier kan je niet lang mee blijven lopen. Dat is wat ik net ook al zei, je wilt toch niet dat je konijn dood gaat.....

Geplaatst:

Niemand hier kan zien wat voor bobbel het is, en hoe het eruit ziet nu je konijn het open heeft gehaald, dus waarom wil je nu weten of wij weten of het een opengesprongen abces is?

Met een heel klein beetje logisch nadenken komt men vaak een heel eind...

Dat je je er niks van aantrekt zal mij verder een zorg zijn, de enige die hier echt ENORM de pineut van is, is je arme konijn.

Geplaatst:

Er is een weekenddienst! Gewoon je DA bellen, dan hoor je vanzelf wie je moet bellen.

Het zou wat zijn als er iets met je dier is en er geen DA te bereiken is... die zijn er echt wel....

Geplaatst:

Bunnyhop is zou inderdaad echt even de weekenddienst bellen om raad... Dit zijn mensen die heel veel verstand van konijnen hebben en die weten heus wel wat ze zeggen. Bel asjeblieft voor je konijn...

Geplaatst:

Als je het echt zeker weet, moet je morgen bellen en naar de DA gaan. Maar onthoud één ding, konijnen zijn prooidieren, al zoude ze best veel pijn hebben, ze doen alsof ze geén pijn hebben, en dit kan bij jouw konijn ook zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .