bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 @KimmuurtIk mocht idd niet naar de dierenarts,Maar nu inmiddels wel (zelf betalen)maar dan bellen we maandag en dan zien we wel wat hij/zij zegt.Maar heeft iemand hier ervaring mee?Een bult zo groot als een ping-pong-bal die of open is geknaptof er is aan gebeten (ik denk zelf het eerste).
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 @HeidiIK zou het wel doenmaar ik moet blijven denken aan me ouders..
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 maar het gaat er nu dus om:iemand ervaring??
Kimmuurt Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Nee ik h eb er echt geen ervaring mee, sorry. Ik zou wel het hok goed schoonhouden, want je wil der geen ontsteking bijhebben... Het is echt rot als je niet naar de dierenarts mag hoor. Ik mocht eerst ook nooit.. nogmaals, heel veel succes maandag.
heidi-77 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik weet je leeftijd niet, maar zelfs als 14 jarig meisje ging ik meteen naar de DA als er iets was. Zeker als ik het geld had, dan nam ik mijn kleine schatje gewoon mee op de fiets of te voet...
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Heel erg bedankt Ja ik ga het hok nu zo verschonen.
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Lopen is niet echt een goede optie.En zoals ik al zei:het gaat er nu om of er hier iemand ervaring mee heeft?
Kimmuurt Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Mijn DA is misschien net een kilometer haha. Maar je moet morgen wel echt met je beestje naar de dierenarts gaan, want anders heb je echt kans dat het erger word en misschien je konijn wel overlijd, en dat wil je niet toch?
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Nee natuurlijk wil ik dat niet!Daarom bellen we morgen ook.Dan leggen we uit wat er is; de DA bepaald de rest wel
heidi-77 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zou zelfs nu de dierenarts bellen om advies.... hier kan je niet lang mee blijven lopen. Dat is wat ik net ook al zei, je wilt toch niet dat je konijn dood gaat.....
sennepenneke Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Sja een goeie les voor anderen die een huisdier willen, zorg eerst dat je weet dat je altijd geld achter de hand hebt om dit soort dingen op te vangen.
Rian Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Niemand hier kan zien wat voor bobbel het is, en hoe het eruit ziet nu je konijn het open heeft gehaald, dus waarom wil je nu weten of wij weten of het een opengesprongen abces is? Met een heel klein beetje logisch nadenken komt men vaak een heel eind...Dat je je er niks van aantrekt zal mij verder een zorg zijn, de enige die hier echt ENORM de pineut van is, is je arme konijn.
heidi-77 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Er is een weekenddienst! Gewoon je DA bellen, dan hoor je vanzelf wie je moet bellen. Het zou wat zijn als er iets met je dier is en er geen DA te bereiken is... die zijn er echt wel....
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 p.s. het bellen kan wachten tot morgen.zo dringend ziet het er ook nou weer niet uit.
Kimmuurt Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Bunnyhop is zou inderdaad echt even de weekenddienst bellen om raad... Dit zijn mensen die heel veel verstand van konijnen hebben en die weten heus wel wat ze zeggen. Bel asjeblieft voor je konijn...
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 @RianWaar is mijn konijn de pineut van?
Kimmuurt Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik denk dat ze van jouw bedoelt.. omdat je niet naar de dierenarts gaat, of niet belt?
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 waarom vandaag bellen als ik zie dat het nog tot morgen wachten kan??
Kimmuurt Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Als je het echt zeker weet, moet je morgen bellen en naar de DA gaan. Maar onthoud één ding, konijnen zijn prooidieren, al zoude ze best veel pijn hebben, ze doen alsof ze geén pijn hebben, en dit kan bij jouw konijn ook zijn.
Aanbevolen berichten