elvira88 Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Even een stom vraagje hoor, maar zijn er hier meer mensen met een konijn met pulkjes?Jerom heeft bij zijn linker oog af en toe een hard pulkje zitten onder zijn oog. Het lijkt een beetje op slaapjes die je als mens ook wel eens hebt.Verder zijn zijn oogjes schoon en ziet er heel normaal uit. Zijn er meer mensen met konijnen pulkjes?
Britt Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Mijn konijn had het, maar daar was het oogje ook nat en tranig.dus ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is
Laura1984 Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik zie dat bij Minky ook wel eens, ik haal het dan gewoon voorzichtig weg. Het is dan inderdaad bijna hetzelfde als wat je bij mensen ook wel eens hebt. Bij Nijn heb ik het trouwens nog nooit gezien.
Sascha Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Jaa.. Dribbel heeft het ook regelmatig. Ik pulk het gewoon voorzichtig weg.
Lies86 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ook gerrit heeft ze regelmatig.Ik haal ze gewoon voorzichtig weg!
Aanbevolen berichten