Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo vandaag is Ilona gacastreerd: ze is bijzonder fit en levendig weer teruggekomen.

Alleen.... ze eet nauwelijks... iemand een tip om dat te verhelpen?? :bounce: Ze heeft een klein beetje witlof op: andere witlof, andijvie, broccoli en brokjes laat ze staan.

Geplaatst:

Zo veel mogelijk stimuleren te eten inderdaad.

Overigens is een beetje witlof volgens mij al een goed begin hoor! Het duurt vaak nog langer voor ze gaan eten heb ik zo het idee. Wel goed in de gaten houden natuurlijk :yes:

Geplaatst:

Thankx Dolly! Enneh, ze staat een meter verder naast me, in de bench haha! Pfff.. ik hoop dat dit goed afloopt: heb al genoeg ellende gehad. Wesley dood, de mislukte koppeling daarna..

Geplaatst:

Haha ik ben er van overtuigd dat je haar meer dan goed in de gaten houdt hoor! Maar ik bedoel meer, niet dat je denkt als ze morgen nog niet meer dan een beetje witlof gegeten heeft 'Dollie zegt dat het goed is dus dat is zo' want dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor! :P (Nu ben ik wel weer heel overtuigd van mijn invloed.. :rofl:)

In elk geval fijn dat het tot nu toe goed gaat. Het is toch een zware ingreep. Geeft me wat moed! (Over een maand of twee gaat mijn dame.. Brr..)

Geplaatst:
(Nu ben ik wel weer heel overtuigd van mijn invloed.. :rofl:)

In elk geval fijn dat het tot nu toe goed gaat. Het is toch een zware ingreep. Geeft me wat moed! (Over een maand of twee gaat mijn dame.. Brr..)

Je invloed is E N O R M! :mdr:

Geplaatst:

Het klinkt heel goed dat ze levendig is! Houd goed in de gaten dat ze weer echt gaat eten. Toen Fausto niet at na zijn castratie heb ik het met boerenkool geprobeerd ( iets wat hij niet kende). daarna begon hij weer volop te eten.

Komt vast in orde hoor!

Geplaatst:
Het klinkt heel goed dat ze levendig is! Houd goed in de gaten dat ze weer echt gaat eten. Toen Fausto niet at na zijn castratie heb ik het met boerenkool geprobeerd ( iets wat hij niet kende). daarna begon hij weer volop te eten.

Komt vast in orde hoor!

Pff ik hoop het, genoeg ellende gehad!

Ze is idd heel levendig en sloopt nu de handdoek :yes: De DA was verbaasd over hoe sterk ze is, het heeft ze veel moeite gekost om haar in slaap te brengen haha!

Maar goed, ze ligt lekker, temidden van een berg van al haar lievelingshapjes, maar raakt nog niks aan..

Geplaatst:
Hoe laat is ze thuis gekomen?Heeft even tijd nodig en ze is bij jou in zeer goede handen!

Ze was rond 17:00 weer thuis. Ik heb haar in de bench binnen gezet om te herstellen.

En ze heeft net weer wat gegeten!! :party:Ik moet het er wel zowat inproppen maar het gaat steeds beter!

Geplaatst:

Zeheeft nu een paar blaadjes witlof op, wat andijvie en wat broccoli. Het gaat steeds met enorme pauzes tussendoor. Haar brokjes heeft ze nog niet aangeraakt. En ze ligt behoorlijk languit.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .