Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Das best een goede vergelijking! Het zijn kaalgeschuurde plekjes op de onderkant van de achterpoten, door de druk van het lopen op een harde ondergrond. Die plekjes kunnen open gaan, en das pijnlijk voor je nijn.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Je kunt ook aan een dierenarts vragen of ze het voor je kunnen bestellen. Ik heb de tip van Zwarte Panter bij de opvang doorgegeven, ze hebben een tube besteld om het te proberen (hadden op dat moment 2 konijnen met sore hocks) en het is inmiddels zo'n succes dat het nu standaard in de medicijnkast aanwezig is. Er zijn inmiddels meerdere konijnen mee behandeld en het is Ć©cht superspul.

Geplaatst:

Yoshi is volgens mij geschrokken van de oppashondjes en heeft nu een kaal voetje en op die andere zit minder haar.

heb op het kale voetje aleo vera gesmeerd, als dat niet helpt kan ik de Paw Wax proberen.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Waar heb jij de Paw-wax besteld? Ik zoek een site die pawwax en SS senior verkoopt maar valt niet mee om dat te vinden. En wat is fijner, een tube of zo'n potje?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .