Dobbelsteen Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Hee bunnylovers !mijn konijntje Dobbelsteen doet vreemd.Denk ik tenminste. Als ik hem op mijn bed heb , om hem te aaien en te knuffelen , gaat hij krabben aan het stof en bijt er dan aan. Meestal komen er dan gaten in het stof..Weet iemand wat dit is ? Xx Naomi
Kimmuurt Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is hoor.
Suuzi Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Konijnen graven holen.. de mijne 'graaft' in de bank en in een doos met kartonnen strookjes.. heel normaal gedrag voor een konijn. Het zou eerder vreemd zijn als je konijn het niet doet :yes:
Dobbelsteen Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 Oke bedankt voor de tips Maar wat heeft dat "bijten" er dan mee temaken?
Laura1984 Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Precies hetzelfde zie ik hier ook regelmatig, maar dan op een theedoek die we voor ze op de grond hebben liggen (als speeltje). Dat bijten heeft gewoon ook met speelsheid te maken. Volkomen normaal gedrag
Suuzi Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Je konijn probeert een gat te bijten omdat het met graven nog niet helemaal lukt een hol te maken. Als het niet linksom lukt, dan maar rechtsom..
Aanbevolen berichten