Polly Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Jeetje zeg wat sneu! Hoop dat je het een beetje stabiel kan houden dan.
Gast Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Ach Jose toch.Dikke knuffel voor jou en Pumbaa
desi Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 He bah Jose, wat een rot nieuws......Ik hoop dat het allemaal stabiel blijft voor de Poemster:yes:
JoBoris76 Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Nou dat is niet zo mooi. :( Ik hoop dat hij toch nog een tijdje bij jullie mag blijven. Veel sterkte.
YvonneH Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 He bah, hopelijk kunnen jullie het idd een beetje onder controle houden.
bikkel Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 heel veel sterkte....hopelijk blijft het rustig en kunnen jullie nog wat jaartjes van pumbaa genieten!
Joseeke Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Geplaatst: 17 april 2010 Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!Met homeopathie ga ik het proberen stabiel te houden.Meer kan ik momenteel niet meer doen voor Pumbaa. Zijn oortjes ga ik voortaan 2 x in de week zalven met Ear Relief --> homeopatische oordruppels om de pus week te houden, zodat dat niet gaat aankoeken.Voor de weerstand heb ik Sanofor Veendrenkstof gehaald bij een winkeltje die speciaal homeopatische middelen voor dieren verkoopt.Hiermee hoop ik het allemaal een beetje te kunnen verlichten voor Pumbaa.Op een ander forum kreeg ik de tip om Propolis te halen.Deze zijn verkrijgbaar in tabletten & in vloeibare vorm.Verschillende konijnen met Pasteurella hebben hier verlichting bij gehad.Voor Pumbaa heb ik de vloeibare vorm besteld bij het reformwinkeltje. Mijn KK-DA is ervan op de hoogte dat ik op deze manier verder ga.Ze heeft me zelfs tips hierin gegeven, dus het is niet zo dat ik zelf "doktertje ga spelen"
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Je DA kan de soort pasteurella onderzoeken en de juiste ab of peneceline geven.Hier zou je ook nog naar kunnen kijken.Er zijn rond de 14 soorten namelijk met allemaal een eigen naam en behandling.
Joseeke Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Geplaatst: 18 april 2010 Dit heeft mijn DA ook aangegeven, maar zodra de pencilline-kuur voorbij is, zou de pus evengoed weer terugkomen & dan waren we weer terug bij af.Deze stress bespaar ik Pumbaa.Hij is momenteel niet helemaal de oude, is vrij mager & zo'n kuur heeft ook de nodige bijwerkingen.Nu eet, drinkt & keutelt Pumbaa goed.Hij is lekker levendig & geniet van alles!Hij heeft zich zelfs ontpopt tot een waar graafmonster Ik wil 'm lekker laten genieten van zijn leventje & een konijnwaardig bestaan geven, zolang dat nog kan.
Joseeke Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Geplaatst: 26 april 2010 Helaas was het maar van korte duur...Gister heb ik 'm in laten slapen: http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/36672-pumbaa-overleden.html Op dit topic mag een slotje komen.
Aanbevolen berichten