Stamper87 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik heb Stamper nu al een aantal weken en ik vind al langer dat hij heel veel dringt (hij heeft zo'n 1 liter drinkfles en deze is meestal in 2/3 dagen leeg en het is een middelgroot konijn geloof ik). Maar vanmorgen was in eens zijn hele hok helemaal doorweekt en had hij in 1 dag zijn literfles met water al leeg. Hok was een grote smeerboel en hij had zelfs in zijn lege etensbakje gepiest en alles. Ik twijfel dus een beetje wat er aan de hand kan zijn.Hij eet normaal (toen ik z'n hok schoon ging maken sprong hij meteen in zijn zak hooi, want alles wat in z'n hok lag was natuurlijk nat en niet lekker meer), hij is levendig en ook de poep is normaal.Ik heb ook geen bloed in de urine kunnen vinden. Maarja al met al twijfel ik toch een beetje wat er aan de hand kan zijn. Iemand ervaring met dit soort dingen? En wat zeggen jullie, morgen direct naar de dierenarts of even een paar dagen aankijken?
Stamper87 Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Niet aan de andere kant van het hok en in zijn voerbak. De kant waar de drinkbak hangt was nog de meeste droge kant.
Lirazel Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Als hij dat echt allemaal opgedronken heeft zou ik wel naar de dierenarts gaan, met zo'n plotselinge verandering zou ik geen risico mee willen nemen.
Aanbevolen berichten