Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Wou net zeggen, dat vond ik wel erg schokkend! :rofl: Ben benieuwd naar wat de kosten nu zijn. Zowel bij jouw DA als de mijne.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ja ik ook. volgens mij kan de 36 euro echt niet kloppen!
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Nee, dat denk ik ook niet. Ik was voor Billy (kater) 31 euro kwijt geloof ik, maar toen ik een maand later met Indy in de wachtkamer zat hoorde ik dat het al 41 euro was geworden... Ook raar!
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 tja tkan snel gaan voor gijs heb ik 32.50 betaald
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Hmm.. Assistente gaf aan dat het eigenlijk nooit gebeurt.. Ze gaat mijn vragen navragen bij de DA en ik moet morgen in de loop van de ochtned terug bellen. Valt me tegen!
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 jah inderdaad. das flink balen zeg! hoop dan toch dat noord nederland een beter resultaat geeft
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Nou ja daar ga ik echt nooit meer heen, maar ik hoop het voor jou wel! Ik heb wel het volste vertrouwen in mijn dierenarts, hij zal ongetwijfeld meer weten dan de assistentes. Op zich is het niet zo gek; blijkbaar laat niemand in Hoogezand zijn of haar konijn castreren. Dus krijgen die assistentes ook niet te maken met castraties.. Dat houdt natuurlijk wel in dat de dierenarts er minder ervaring mee heeft, maar verder hoeft het niet erg te zijn.. Hij volgt in elk geval veel nascholingen mbt konijnen dus wat dat betreft. Heb overigens ook nog naar de leeftijd gevraagd. Dus de kosten (wist ze ook niet, alleen dat het veel was), de baarmoeder, of Fred mee kan en de leeftijd. En of ze veel castreren maar daar hebben we al antwoord op hĆØ..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ja inderdaad niet veel dus. maarja hoeveel van die maffe konijnen gekken als ons zijn er hier in het nuchtere noorden? niet zo veel. een konijnen worden helaas alleen als interessant gezien om hun bontjasje en het vlees :( ik heb alleen nog maar goeie ervaringen met deze DA dus vandaar dat ik ook nog twijfel. (waarschijnlijk als ik net zo'n ervaring als jij had gehad had ik ook niet zogetwijfeld:P) maar welke arts had jij dan?
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik zou het niet weten.. (Hoe hij heet..) Heb ervaring met twee van de DA-en maar eentje volgens mij met name met hond/kat.. Ze hebben volgensm ij geen foto's en namen op de site staan hĆØ? Ik herken ze nl. wel denk ik.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 nee maar die ik heb staat op alle foto'sheb ook 1 keer een wat bollig zacht ei gehad:P
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Oh over 'het nuchtere Noorden'.. Zoiets merkte ik laatst ook al op, toen ging het ook over gecastreerde voedsters. Die zie ik om mij heen niet. Maar eigenlijk, ken ik (naast BB-ers dan hĆØ) niemand met gec. ram/voedster.. Alleen mensen die single konijn(en) hebben of hooguit eens een keer twee voedsters.. Jij dan? En in de wachtkamer (ben het afgelopen jaar minstens 20 keer bij de DA geweest, drie verschillende praktijken, zo'n 15 keer daarvan met een konijn -.-') heb ik volgens mij Ć©cht nog nooit een konijn gezien.
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Op de homepage, onderaan, staat een foto van een mevrouw met een hondje, die dierenarts die er bij staat heb ik wel eens gehad voor Twiggy en B&B, en met Joy (konijn) ook. Ik twijfel over de dierenarts die op het plaatje daarboven staat maar ik denk dat hij de DA is waar ik met Indy ben geweest.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 in mijn omgeving ook niet veel mensen die zo met nijntjes omgaan als ik. Alleen degen die door mij besmet zijn haha (toffel) ik heb die man dus ook meestal en hij geeft mij eigenlijk wel passende antwoorden op mijn vragen. zit nu ook met Danielle (toffel) op msn. ze zei al, anders kom je hier heen
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Haha, de assistente vroeg mijn achternaam en daarna mijn adres. Mijn nicht/tante (en opa en oma maar hebben geen konijn) gaan ook naar dezelfde dierenarts, Jip van mijn nicht is ook kortgeleden overleden. Hij was drie en heeft elk half jaar eigenlijk wel wat gehad (bekend verhaal zeg.. Zal in de familie zitten :whistle2:) en is kweet niet hoe vaak geopereert etc.. Verder zijn ze niet zoals ik, zowel Jip als het nieuwe konijntje (die van de Welkoop komt) zat alleen, hij krijgt wel biks maar dan uit de schepbakken van de PP, weinig groente.. Maar toch. Konijntje is qua medische zorg niks te kort gekomen. Zelfde geldt natuurlijk voor Indy, eerst kom ik daar aanzette met een enorm dossier en rƶntgenfoto's etc, vervolgens kom ik met spoed aanvliegen en bel ik die avond twee keer etc, en daarnab el ik over ene castratie die nooit voorkomt.. Ze zullen denken, die familie Lockhorn met konijnen....... Niet goed snik! Mijn nicht dan als uitzondering, ken ik dus ook niemand die me niet vierkant uitlacht als ie hoort wat mijn konijnen kosten. En ik denk dat mijn tante/nicht me ook raar aankijken als het om de maandelijkse kosten gaat..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 haha zeker als je nnaar de afgelopen maand(en) kijkt
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 kga ze maares in de reismand laten. ze zijn er erg nieuwsgierig naar dus wei weet gaat het in 1 keer lukken
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ohw ja jij moet nu zo weg natuurlijK! Succes en ik ben echt benieuwd naar de antwooden :yes: misschien kun je ook vragen hoeveel voedsters hij dan castreert (gemiddeld gezien dan..)
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 het zou ook te mooi zijn om waar te zijn.... zodra het hokje openging kon de achtervolging worden ingezet......
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 nou we zijn weer terug. Gijd stront sjagrijnig van die prik haha. Maar hij heeft in het verleden veel met "bijzondere" huisdieren gedaan.Nu doet hij neit heel vaak voedsters castreren maar wel regelmatig. Heeft dit in het verleden ook wel regelmatig gedaan. Het is nu niet 1 keer per maand ofzo. van de keren die hij heeft uitgevoerd is het altijd goed gegaan.Hij gebruikt de combinatie gas-zuurstof narcose omdat alleen gas narcose niet voldoende zou zijn.op de vraag of gijs dan ook mee mocht: Als zij wakker gaat worden kan gijs er niet bij zijn. er ligt dan een leuke dame die stil ligt, waardoor hij kan denken, goh laat ik daar es op gaan liggen/bespringen. Dit lijkt geen goed idee want mini kan zich dan niet verweren. ze zullen dan dus zowieso gescheiden moeten worden (potverdorie! gijs zit mn zitzak onder te schijten!) De kosten waren ook wel iets hoger. 94 euro.
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Nee dat hij er niet bij kan zitten als ze net uit de O.K. komt lijkt me ook maar het komt hier (op BB) toch geregelt voor dat partnerkonijn mee gaat en ze alleen gescheiden worden zolang de Ć©Ć©n onder narcose is. Dat van de kosten was wel te verwachten.. 36 euro, wat een droom..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ja maar dus ook als ze net wakker is kan hij nog niet bij haar. owja en ze moest zo'n 8 uur daar blijven
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 maar klopt de info verder? afgezien van de ervaring van iris bij deze DA, zouden julie dit vertrouwen?
kelly1986 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Dat ze zuurstof bij de narcose krijgt lijkt me niet meer dan logisch....Denk dat de ingreep anders snel gedaan zou zijn... Hier zijn bij de ingrepen ook het maatje er altijd bijgezet als het geopereerde konijn wakker genoeg was.Maar ze mochten dus wel gewoon mee als gezelschap naar de DA en werden dan zodra t kon bij elkaar gezet.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ok dat is dus ook wat hij zei. Is er nog iets wat ik had moeten vragen?
Aanbevolen berichten