wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 hoi na gisteren weer heel wat piesjes en keutels van mini te hebben geruimd gaat bij mij toch weer de gedachte aan castratie leven.Daarnaast is het vaste tussenperiodes een tijdje jagen. Mini daagt gijs uit. wil op hem rijden, dit pikt gijs niet waardoor er flink achter elkaar angejaagd wordt.ook heb ik nu weer wat meer tijd omdat ik ben gestopt met mijn stage en straks dus weer gewoon naar school ga. Mini in een NHD voedster van februari 2007. Ze heeft (als ik mij niet vergis) 2 keer een nestje gehad. verder is ze na een moeilijke start altijd goed gezond geweest. Zouden julie de stap zetten?
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Gezien haar gedrag zou ik het wel doen.. Is voor beide niet leuk, en ook voor jou niet. (Weet alleen niet of ik het in Veendam zou laten doen...)
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 jah de laatste keer heb ik het er wel met hem over gehad. Hij deed het regelmatig zei hij en de info die hij gaf klopte ook wel.zal zo es bellen voor een afspraak voor de eventuele inentingenmaar waar moet ik anders heen?
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Tsja ik kan mijn DA zeker aanraden (www.dierenpoli.nl) aan de ene kant is dat wat verder voor je, aan de andere kant.. Ik ging eerst ook naar Veendam vanuit hier.. Als het allemaal goed klinkt moet je het misschien ook gewoon doen, maar na mijn ervaringen daar ben ik er echt wat huiverig mee geworden.. In hoeverre is dat pech, een eenmalige ervaring..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 jah dat is ook mijn twijfel. en wat nazorg betreft; ik krijg hier veel hulp dus dat moet zeker goed komen. de operatie heb ik geen invloed op. Bij Gijs is alles voortreffelijk gegaan. en ze raden in iedergeval neit aan dat een konijn nuchter moet zijn....
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Nee, pfoeh, dat zou wat zijn! Ik was sowieso al van plan om naar de kosten e.d. te informeren bij mijn DA.. Misschien dat k vanmiddag nog wel even bel, zal hier dan ook wel neerzetten wat zij voor antwoord geven op mijn vragen, dna kun je vergelijken..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ja is goedwelke vragen ga je stellen? dan kan ik nog een keer de zelfde stellen. de kosten zij echt heel goedkoop. 34 euro dacht ik
Suzimoo Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 34 euro, voor een castratie van een voedster? Sorry, maar dat vind ik echt ongeloofwaardig. Bij goede artsen ben je rond de 100 euro kwijt.De castratie van een rammetje kan wel rond de 34 euro liggen.
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik geloof dat Wupsie echt duidelijk naar de castratie van een voedster gevraagd heeft. Ik vind het ook vreemd, ik was voor de castratie van mijn poesje bij dezelfde dierenarts al ā¬80,- kwijt. Ik ga even bedenken wat ik precies allemaal wou vragen.. Heb ik al 100x gedaan maar vergeet het telkens op te schrijven.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 dat zei ik ook dat dat wel erg laag is: hij zei dat hij neit commercieel ingesteld was en dat het daarom goedkoper was. Het was inderdaad wat complexer dan een kat maar dat maakte voor hem voor de prijs niets uit.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Ik geloof dat Wupsie echt duidelijk naar de castratie van een voedster gevraagd heeft. Ik vind het ook vreemd, ik was voor de castratie van mijn poesje bij dezelfde dierenarts al ā¬80,- kwijt. Ik ga even bedenken wat ik precies allemaal wou vragen.. Heb ik al 100x gedaan maar vergeet het telkens op te schrijven. ow das vreemd, hij zij dat voor een kat de zelfde prijs stond... :bounce:
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Was wel eind 2007 hĆØ.. maar wacht eens, prijzen van castraties van 'normale' dieren staan als het goed is op hun website..
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 http://www.dknn.nl/tarieven.html huh hier staat ook 93 euro
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 http://www.dknn.nl/tarieven.html Ohw tegelijk..
Suzimoo Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 dat zei ik ook dat dat wel erg laag is: hij zei dat hij neit commercieel ingesteld was en dat het daarom goedkoper was. Het was inderdaad wat complexer dan een kat maar dat maakte voor hem voor de prijs niets uit. Ik vind het een raar verhaal.Even ter verduidelijking, ik was bij mijn konijnkundige arts 144 euro kwijt incl pijnstilling, antibiotica en een lampenkapje (voor om haar nek). Dat is ongeveer 120 euro voor de castratie. Wat naar mijn idee best redelijk is, na wat mensen hier op het forum over gesproken te hebben.
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Wat ik wou vragen: Kosten natuurlijk.Of ze veel dames castreren.Halen ze de baarmoeder er standaard uit.Mag Fred mee. Verder was ik nog niet, dit is volgens mij (voor mij) ook wel het belagnrijkste.. Nog suggesties?
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 of hij vind me gewoon lief hoef ook vaak niet te betalen als hij geen medicatie ofzo geeft
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 misschien welk narcose middel? al denk ik dat dat wel goed zit omdat gijsje ook allemaal goed is gegaan (en bij jou fred natuurlijk)
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Dan vindt hij je wel hƩƩƩl lief.. ben ik ook
Dollie Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ze hebben nu pauze, ik zal straks even bellen.
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ikzal straks ook ff bellen voor een afspraak. hoop dat het wel zo uit komt dat ze niet mee hoeven naar de kapper:P
wupsie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 ne joh!! voor de entingen en dan vraag ik ook gelijk haha. zo snel ben ik niet met beslissen! haha (twijfel al meer dan een maand dus zo snel gaat dat niet en ik heb jou antwoorden nog niet he) en had nu weer een assistente aan de telefoon. die weet ook altijd net niks. (als ik iets vraag over desering van medicatie leest ze de bijsluiter op, ja die kan ik zelf ook lezen )
Aanbevolen berichten