Kell36 Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 hee luitjes. ik heb vorige week over mijn ene konijn als profielfototopics geplaats overr plak poep.en hij deed de laatste dagen anders dan anders, en ben hier mee meteen na de dierenarts gegaan, hij heeft bloed afgenomen etc.nu heeft de dierenarts gebeld met uitslag, dat die waarschijnelijk van begin af aan van zijn geboorte ziek was,en dat hij moest worden geopereerd toen was mijn konijn smorgens al overleden :(vandaaar dat de laatste tijd zijn darmen niet meer goed werkten etc :(.. heel sneu hij was maar 3 :(:( ik mis hem superrr..
Gast Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Wat heeft die kanker in je topictitel er mee te maken?Sterkte met het verlies van je nijn.
ZaZa Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Denk jij dat het door kanker kwam of zei je dierenarts dat ?
Kell36 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 de dierenarts.. heeft allemaal testjes afgenomen
Amatjuh Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Heel veel sterkte met dit verlies!Dus als ik het goed begrijp had hij al kanker bij de geboorte? Waar had hij dat dan precies?
Kell36 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 hij had waarschijnelijk al kwaadaardige cellen bij zichdie vlak na zijn geboorte zijn ontwikkeld, hij had een abcess in zijn nek, de dierenarts dacht dat het ook kwam dat die vaak doorgefokt was ,
ZaZa Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ah okƩ..Nu begrijp ik het.. Wel sneu voor je zeg....
Kell36 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 jhaa echt super lief konijnkon er alles mee hoorr, me nog nooit gebeten ofzo hij liep bijna altijd los achterthuis als er bij was .
Aanbevolen berichten