Mvrcarlaa Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Snuifje heeft 2 dagen geleden d'r snijtanden laten verwijderen wegens een gebitsprobleem, En was het beter voor haar om het weg te laten halen.. Alles is goed verlopen en ze begon al vanaf dezelfde dag te eten..Ze heeft alleen een traanoogje ( aan 1 kant ) Ik had de DA opgebeld en ze zeiden dat het niet ernstig is omdat het komt omdat d'r snijtanden zijn verwijderd...Heeft iemand hier ervaring mee of verstand ervan ?
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Geen evaring mee....maar ook nooit van gehoord eigenlijk...
Mvrcarlaa Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 Ow.. Ik had meteen de DA opgebeld en het was niet ernstig maar wel even in de gaten houden..Ze heeft nu ook een nat neusje Denk dat dat ook van de ingreep is..Anders bel ik ze morgen nog 'n keer
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ollie hier heeft al bijna 2 weken een traanoogje en vandaag is er een pijnlijke kies aan die kant uitgehaald. Zie je alleen traan of ook witte soort van bolletjes?
Mvrcarlaa Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 Alleen traan, En aan de zijkant 'n heel klein beetje dat smurie mensen noemen het * slaap *.. Verder ze eet en drinkt goed
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 ls je het hebt schoongemaakt met afgekookt water;komt er dan weer "slaap" terug?Ziet eruit als een soort wit bolletje/stukje.....misschien traanbuisjes laten spoelen...?Doen we nu bij Ollie ook.Eerste paar keer werd er gezegd "o,maar dat traanoogje kan komen omdat hij aan de andere kant een beschadiging heeft";totdat er een wit bolletje zichbaar werd en toen zijn we gaan spoelen.....daarbij werd er afgelopen maandag pas die kies ontdekt dus.....wat is nu de oorzaak van het traanoog...de kies of een traanbuis irritatie of is de oorzaak een pasteurella bacterie.
Mvrcarlaa Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Ik heb het nog niet schoongemaakt met afgekookt water omdat de DA zei dat het niet ernstig was en niks hoefde te doen,Om 09:00 bel ik de DA nog 'n keer.. Traanbuisj spoelen ? Hoe doe je dat,Met afgekookt water en een wattenstaafje of ?.....
heidi-77 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Traanbuisje spoelen moet de dierenarts doen.Zelf schoonmaken kan met afgekookt water en een watje.
Mvrcarlaa Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Oke 'k zal zodadelijk de DA even bellen d'r over
nathalie b Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Spoelen doen ze bij de DA met een zoutoplossing waar ab aan toegevoegd is.
Mvrcarlaa Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 Oke, dankje voor de informatie .. Verder doet ze alles wat ze altijd doet alleen is ze iets rustiger sinds die ingreep is geweest..
Aanbevolen berichten