lisa&konijntjes. Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 heey:bounce: ik zit inmiddels met erg veel konijnen. *te danken aan twee "oeps" nestjes achter elkaar....* in totaal met 10:$ 7 jongen en 3 volwassenen.... nu merkte ik vandaag op dat ik Nijntje (mama van haar tweede nest van nu bijna twee weekjes oud) haar ademhaling hoorde. niet echt zwaar, maar ik hoorde het....wat normaal niet zo is.... en nu waren we daarnet de jongen van bijna 6 weken aan het verplaatsen in de verdieping onder mams, waardoor we veel met zaagsel etc bezig waren. ze heeft dan ook een paar keer lopen niezen. misschien was dit van het stoffige zaagsel ? ze lag daarnet:*met een bolle buik opzij.*ik hoorde haar ademhaling*en ze nieste een paar keer. dat niezen kan misschien komen van het zaagsel, maar die ademhaling ? ps.: ze zit in een schuur van ongeveer 10 graden....
hyperpancake Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Is het nu nog steeds zo, dan zou ik morgen even langs de DA gaan. Kan ook zijn dat ze gewoon even flink gestresst was van al het gedoe om haar heen, maar dan moet het nu wel weg zijn.
xxNijntje Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Kan misschien Snot zijn...Zou even naar de DA gaan
ZaZa Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Wanneer je de gezondheidstoestand van je konijn niet vertrouwd, zit er maar één ding op: De dierenarts
lisa&konijntjes. Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Geplaatst: 4 maart 2010 gaan morgen eerst bellen met DA, aangezien ze al niet meer niest. hoop niet dat het een ziekte is, ze zit met een nest van 5 jongen !:bounce:
Amatjuh Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Bij mijn konijn was die hoorbare ademhaling een uiting van pijn en stress.Wat ook de oorzaak is, het hoort niet zo, dus op naar de DA..
Aanbevolen berichten