wupsie Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 gijs en mini hebben een tijdje terug oormijt gehad. een paar weken terug hadden ze weer hele vieze oortjes (wat weer behandeld is.)nu zie ik gijs heel af en toe nog flink krabben en af en toe schudden met zn hoofje. Kan ik ze nu wel veilig in laten enten?
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Buiten dat vraag ik me af of de oormijt wel helemaal weg is?
wupsie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 die vraag heb ik dus oook:Pdat laat ik dan gelijk nakijkenmaar mijn vraag is nu dus of ze wel geent kunnen worden mocht het nog niet helemaal weg zijn.VOlgens de DA was de mijt de vorige keer al wel helemaal weg maar het oortje nog wat geirriteerd wat ook schijnt te jeuken
lianne Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Het is sowieso niet verstandig om een konijn te laten enten dat ziek is. Ik zou zelf eerst de oormijt goed laten behandelen zodat het weg is, en dan pas enten.
wupsie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 daarom vroeg ik het ook. maar zijn ze met oormijt echt ziek?
lianne Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Oormijt kan als het onbehandeld is nogal extreme vormen aannemen en ik weet ook niet wat de contra-indicaties zijn van de gebruikte medicatie, maar een konijn met oormijt is ziek. Dat hoort er niet thuis en moet behandeld worden, dat is iets wat wel duidelijk is. Daarbij, zieke konijnen niet enten lijkt mij het verstandigst.
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ik vond Ollie toen best wel ziek overkomen.Voor de zekerheid zou ik nog even wachten?
wupsie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 gijs en mini dus absoluut niet. doen alles, eten goed. krabben alleen af en toe.En het is ook behandeld hoor. en ze krabben ook veele malen meinder dan eerst
wupsie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Geplaatst: 3 maart 2010 dat zeg ik: het is behandeld, en als ik daar ben en het is niet weg wordt het nogmaals behandeld. Als mijn beesten ziek zijn worden ze behandeld
Janneke86 Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ik denk dat dit een vraag is voor de DA.Vraag aan hem/haar of het verstandig is het konijn nu in te laten enten.Good luck!
Aanbevolen berichten