Polly Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Mijn konijn heeft wormen. Nu wil voor de zekerheid alle 6 mijn konijnen ontwormen. Ik heb verschillende dierenartsen gebeld in NH maar geen schrijft Panacur suspensie 2,5% voor. De pasta vorm word echt te gek met 6 konijnen 14 dagen lang.Wie kan me helpen.
kaatje-kim Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 (aangepast) Ik heb toen ik het nodig had een literfles besteld bij de dierenarts. Moet 0,5 ml per kg konijn geven. Als je niet zover weg had gewoond, dan had je het van mij over mogen kopen, wat er nog in zit (is genoeg voor 14 dagen 6 konijnen als het goed is).Dierenartsen kunnen dit gewoon bestellen, ook al hebben ze het niet staan. 2 maart 2010 aangepast door kaatje-kim
Polly Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Weet je nog hoeveel je voor die liter fles betaald hebt?Heb mijn dierenarts gevraagd wat het koste, maar dat moest ze uitzoeken,want dan moest het besteld worden.Bij een andere dierenarts werd gezegd dat als je het particulier bestelde het wel rond de € 200,- zou gaan kosten. Hoelang is het geleden dat je die fles geopend hebt?
kaatje-kim Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Weet je nog hoeveel je voor die liter fles betaald hebt?Heb mijn dierenarts gevraagd wat het koste, maar dat moest ze uitzoeken,want dan moest het besteld worden.Bij een andere dierenarts werd gezegd dat als je het particulier bestelde het wel rond de € 200,- zou gaan kosten. Hoelang is het geleden dat je die fles geopend hebt?Ik betaalde er 75 euro voor volgens mij.De fles heb ik juni 2009 open gemaakt, dus is nog goed. Datum die erop staat is dacht ik 2012 of 2013.Als je 200 euro moet betalen, dan is het nog de moeite om op en neer te rijden naar Den-Bosch joh, dat is wel heel duur.
Dollie Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Als je het ook voor 75 euro kan krijgen, kun je dat nog beter doen Polly.. Heb je trouwens wormen gevonden bij je konijnen? Of ga je preventief ontwormen?
Polly Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Ja heb bij één konijn wormen gevonden,bij de andere vermoed ik wormen omdat daar ook keutels liggen van 1,5x zo groot.
rabbitm Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 (aangepast) Haai!Beaphar heeft ook van die pasta's geloof ik..Mijn konijnen hadden ook wormen.. maar dat waren vliegjes die "op" de poep hun eitjes gelegd. Om de madenziekte te voorkomen heb ik Beaphar anti-madenziekte gebruikt: Heb je ook al op internet gekeken...Ik heb trouwens gezocht of je van Beapar ook ontworming had alleen die kon ik niet vinden.. Misschien hebben ze die wel in de pets place? Suc6 gredit: dat beaphar anti-madenziekte is een spray die je op het plekje moet spuiten waar het poep uit komt (ik geloof 15 spuitjes) en het werkt 6 weken 2 maart 2010 aangepast door rabbitm
Polly Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Yes,ik heb een dierenarts gevonden die het heeft en de benodigde hoeveelheid die ik nodig heb verkoopt. Ik kom dan uit op zo'n 14 EURO.@Kaatje-kimanders had ik zeker interesse gehad in die fles van jou,maar dit is voor mij toch even makkelijker en goedkoper.Misschien kan je die fles anders hier nog aanbieden op BB.In elk geval bedankt voor jullie reacties.
kaatje-kim Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 @Kaatje-kimanders had ik zeker interesse gehad in die fles van jou,maar dit is voor mij toch even makkelijker en goedkoper.Misschien kan je die fles anders hier nog aanbieden op BB.Fijn dat je een dierenarts hebt gevonden die de goede hoeveelheid voor je heeft.De fles, ik moet er niet vanaf hoor, alleen als ik je ermee had kunnen helpen, dan had ik dat gedaan.
Polly Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 De fles, ik moet er niet vanaf hoor, alleen als ik je ermee had kunnen helpen, dan had ik dat gedaan.Lief van je dank je.
kaatje-kim Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Lief van je dank je.Als ik iemand op deze manier kan helpen, dan doe ik dat:yes:.Maar gelukkig dat je een dierenarts in de omgeving hebt gevonden, dat is toch iets makkelijker
Aanbevolen berichten