Janneke86 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Hallo allemaal, Mijn konijn Tommie trof ik vanochtend rillend in zijn kooi aan. Ook had hij het zaagsel helemaal uit belans getrapt want het was echt een rotzooitje in zijn kooi.Toen ik hem zo aantrof heb ik hem in zijn mandje geplaatst met een deken eromheen en toen ging het alweer wat beter al hield hij wel een beetje zijn oogjes dicht.Dus ik het aangekeken en hem in een ander hok (dat wat kleiner is) op mijn kamer neergezet zodat ik hem de hele dag in de gaten kon houden (ik werk op mijn kamer). Gewacht of hij ging eten, en dat deed hij op een gegeven moment gewoon (net zoveel als normaal), gewacht tot hij ging drinken (dat deed hij ook gewoon) en toen maar wachten tot hij ging keutelen en plassen (en dat deed hij ook gewoon weer na een uurtje. Toen hij dus weer goed functioneerde heb ik hem weer terug in zijn eigen kooi gezet omdat ik dacht dat hij dat wel fijner zou vinden (zijn eigen territorium). En dat vondt hij. Hem daarna nog in de keuken laten spelen en hij rende lekker rond dus gelukkig was het in een dag allemaal over maar nu zit het me toch niet helemaal lekker hoe ik mijn konijn vanochtend aan trof. Wat kan het zijn geweest? Iemand ook ooit zoiets meegemaakt met zijn konijn of weet wat dit is? Groetjes,Janneke
Janneke86 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Naja,Vanochtend was Tommie weer helemaal de oude! Jammer dat er niemand reageerde op mijn bericht...
nathalie b Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ik had kunnen reageren als ik een wijs antwoord had maar dat had ik niet.Als ik raar of vreemd gedrag zie bij mijn konijn ga ik in geval van twijfel altijd even naar de DA...Wel fijn dat je konijn opgeknapt is..
EliseD Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ik reageer als ik denk te kunnen helpen, gelukkig is hij weer opgeknapt!!
Janneke86 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Hellow Oké geen probleem hoor Maar ik ben idd blij dat mijn konijn weer de oude is.Even fit en nieuwschierig als anders!
Aanbevolen berichten