Amatjuh Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik wist niet dat konijnen ook al geluid konden maken, maar Svennie zoemt dus :bounce: klinkt een beetje als een bij zeg maar. Ze loopt nu los en ze maakt binkies onder de tafel en...zoemt. Is dit normaal?
Gast Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 jaaa...Svennie is tevreden.Of hij is svenergy aan het opwekken:P
Amatjuh Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 jaaa...Svennie is tevreden.Of hij is svenergy aan het opwekken:P:rofl:
Amatjuh Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 En ze is nog wel 2 keer weduwe geworden in korte tijd Nu is ze dus nog alleen en toch tevreden hihi.(ze krijgt wel een ander vriendje nog hoor)
wenerlover Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 heey w8 eens rammen zoemen toch alleen of heb ik dat nou misik hoor mijn rammen regelmatig zoemen als ze opgewonden zijn
Amatjuh Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 heey w8 eens rammen zoemen toch alleen of heb ik dat nou misik hoor mijn rammen regelmatig zoemen als ze opgewonden zijnPffieeew je laat me schrikken! Ff na gekeken, Svennie is toch echt een meid
Manon73 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Mijn vorige voedster deed het ook toen ze in de pubertijd zat.
Amatjuh Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Ze is nu rond de 8-9 maanden ongeveer.
wenerlover Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 ik hbe mijn dames nog nooit horen zoemen:D
Amatjuh Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Ik mijn andere 2 voedsters ook niet. Ik hoorde het Van Gogh (ex-ram) voor het eerst doen, die is er helaas niet meer en Svennie zit weet alleen. Maar nu doet zij het dus ook. Misschien vond ze het wel zo'n leuk geluidje, dat ze dacht dat kan ik ook? haha
Roger Rabbit Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Mijn dame is dik anderhalf en zoemt zich een ongeluk: dat betekent dat ze opgewonden is en wil paren.
The Email Female Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Voedsters kunnen zeker zoemen, en hard ook
Keecee Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 wij hebben n voedster en die zoemde ookwe dachten eerst dat het een ram was, waarbij het zoemen vaak gepaard ging met druppelenbij de da aangekomen voor castratie bleek ons konijn toch n vrouwtjehet zoemen hebben we na de sterilisatie al weer 2 keer even gehoord. alleen niet zo lang en vaak als vooraf
Amatjuh Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Hmmm Svennie is dus hitsig maar ze heeft niemand om mee te seksen haha
The Email Female Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Pas maar op... straks begint jouw voedster ook te sproeien.
Amatjuh Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Dat doet ze gelukkig nog niet Ben er wel achter gekomen dat ze op onze pas nieuwe bank heeft geplast oepsie, en toen was mn vriend een beetje boos hihi. Maar het is eruit gegaan met Vanish (is dat spul toch nog ergens goed voor)
Amatjuh Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 vind het wel een gezellig geluidje moet ik zeggen
Keecee Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 t geluidje is heel grappig jahet druppelen op onze bank was wat minder:mdr:maar inmiddels gelukkig voorbij
Lonnekeponneke Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 vind het wel een gezellig geluidje moet ik zeggen zouden wij ook moeten doen tijdens het daten, dan is het tenminste duidelijk dat je interesse hebt:mdr:oh en, ik zou trouwens wel op je voeten passen voordat ze die aan gaat zien voor een aantrekkelijke heer:whistle2:
Amatjuh Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Oh uh nu is Svennie haren aan het verzamelen.. ik helemaal blij dat ze nog niet schijnzwanger is geweest...pff nooit te vroeg juichen
Aanbevolen berichten