Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verwen Konijn maar even flink!!!!!

Dieren zijn leuk, maar dit zijn de zware momenten!!!! Net als met alle dierbaren die je hebt...maar jullie hebben het samen fijn gehad!!! Het hoort bij het leven maar het zal nooit wennen :(

Ik weet zeker dat Buddy Konijn op aan het wachten is en probeer daar troost in te vinden!

Ik wens je heel veel sterkte toe met deze moeilijke maar dappere en liefdevolle beslissing!

Geplaatst:

(en offtopic: misschien had ik beter een komma tussen Buddy en Konijn kunnen plaatsen...maar de boodschap leek mij duidelijk!!!! En ik vond jouw opmerking BRC 'n beetje ongepast, zeker op dit moment...)

Geplaatst:

Oh Aileen, wat erg! Die leuke lieve Konijn :( Maar ze heeft het goed gehad bij jou en haar grote vrienden Buddy en Breezer! En nu het moment gekomen is om afscheid te nemen kun je het ook nog opbrengen om in haar belang een moeilijk besluit te nemen. Heel dapper van je! Ik wens je veel sterkte met het verlies van Moeder Konijn *dikke knuffel*

pretandHUG2-full;init:.jpg

Geplaatst:

Meid, nogmaals heel veel sterkte! Dit topic haalt bij mij ook weer verdriet naar boven (wat er sowieso nog is, hoor!). Ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen en ik weet zeker dat Buddy je nijntje 'wegwijs' maakt bij de Regenboogbrug!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .