Sascha Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Heel veel sterkte morgen! Wat een nare beslissing om te moeten maken.
Bunzilla Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Verwen Konijn maar even flink!!!!!Dieren zijn leuk, maar dit zijn de zware momenten!!!! Net als met alle dierbaren die je hebt...maar jullie hebben het samen fijn gehad!!! Het hoort bij het leven maar het zal nooit wennen :(Ik weet zeker dat Buddy Konijn op aan het wachten is en probeer daar troost in te vinden!Ik wens je heel veel sterkte toe met deze moeilijke maar dappere en liefdevolle beslissing!
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Bunzilla Buddy was haar lieve hond.
Bunzilla Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ja, ik weet dat Buddy haar reeds overleden hond is...die wacht tot Konijn weer bij hem is....
Bunzilla Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 (en offtopic: misschien had ik beter een komma tussen Buddy en Konijn kunnen plaatsen...maar de boodschap leek mij duidelijk!!!! En ik vond jouw opmerking BRC 'n beetje ongepast, zeker op dit moment...)
Harriet Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Wat moeilijk is het toch om afscheid te nemen. Heel veel sterkte!
vinnie Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 sterkte!!!goede beslissing ik weet wat je meemaakt.
stampertje-lover Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 sterkte het is het beste wat je doet:)maar niet het leukste :(en verwen haar maar ffies goed
Petradhd Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Oh Aileen, wat erg! Die leuke lieve Konijn :( Maar ze heeft het goed gehad bij jou en haar grote vrienden Buddy en Breezer! En nu het moment gekomen is om afscheid te nemen kun je het ook nog opbrengen om in haar belang een moeilijk besluit te nemen. Heel dapper van je! Ik wens je veel sterkte met het verlies van Moeder Konijn *dikke knuffel*
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Krijg gewoon tranen in me ogen ervan :(... nogmaals heel veel sterkte Xx
Aileen Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor jullie berichten. Dat doet me erg goed. Een konijn kan zo veel voor je betekenen dat veel mensen zich niet eens kunnen voorstellen.. http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/34387-dag-lief-konijntje.html
Rian Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik weet niet zo goed hoe ik het moet vragen, maar...is je nijntje al heen?
Rian Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Oh sorry, sorry...ja dus...ik zie het nu net pas. Wat ben ik toch een ei. Sorry!
Cynthiaaapje Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Hey meis.. hele moedige beslissing en echt heel erg goed dat je vanuit het oogpunt van je nijn hebt gedacht.. Sterkte..
Dolphinlover1308 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Meid, nogmaals heel veel sterkte! Dit topic haalt bij mij ook weer verdriet naar boven (wat er sowieso nog is, hoor!). Ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen en ik weet zeker dat Buddy je nijntje 'wegwijs' maakt bij de Regenboogbrug!
Aanbevolen berichten