Aileen Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Hallo allemaal, vanmiddag, tegen de avond heeft mij doen besluiten om Konijn morgen te laten inslapen. Ze is naar mijn idee meer achteruit gegaan. Haar achterpoten bewegen helemaal niets meer en ze lag maar te "slapen" omdat ze nog maar weinig kan en komt pas in leven als ik bij ze kom, want dan krijgt ze altijd iets lekkers. Arme meid! Ik ga haar vanavond geen medicijnen meer geven en morgen vroeg gaan we richting dierenarts om haar te verlossen uit haar lijden. Ze heeft geen pijn maar ze heeft zo ook geen leven meer. Ze is gek op soepstengels en vanaf nu krijgt ze er een heleboel. Dan kan ze daar nog even van genieten voor ze naar de regenboogbrug gaat. Als er iets is na de dood dan weet ik zeker dat mijn lieve hond Buddy op haar wacht... Ze waren echt maatjes voor elkaar! Buddy is vorig jaar op de leeftijd van 14jr en 8 maanden naar de regenboogbrug gegaan... zie filmpje; Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. Vreselijk...
jasmijn86 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik wens je heel veel sterkte morgen! Konijn boft maar met zo'n superbaasje. Die beslissingen neemt in het belang van Konijn. Je hebt er alles aan gedaan, Aileen.Knuffel!
raylaatje Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 wat een moedige, moeilijke maar ook goede beslissing voor haar, ze boft maar met haar baasje..Verwen haar nog lekker, heel veel sterkte morgen!!
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Veel sterkte zeg! En ik vind ook dat het konijn boft met een baasje die beslissingen neemt in het belang van het konijn! Lekker verwennen voordat ze heen gaat.. er kan nu toch niks meer fout gaan..
Gast Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Één van de moeilijkste beslissingen om te maken, maar wel dapper. Ze zal je dankbaar zijn voor de mooie tijd samen. Heel erg veel sterkte, verwen haar inderdaad nog maar. Dat heeft ze verdiend, want ze heeft ervoor gevochten.
nathalie b Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Heel veel sterkte morgen!Moeilijke beslissing maar dapper genomen....Vewen haar nog maar even lekker!
Rian Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Wat een sterke beslissing van je. Ik heb heel veel respect voor je!Ontzettend veel sterkte morgen, de andere wereld is vast heel mooi voor je nijn.
Amatjuh Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Heel veel sterkte morgen, het zal moeilijk worden. Maar dapper van je om deze beslissing te nemen! Verwen haar nog maar lekker en geef haar een aai van mij.Superlief filmpje trouwens, met dat pootje op je nijn..
Gast Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Wat een dappere, moeilijke beslissing. Knap hoor dat je aan het welzijn van konijn denkt en niet aan je zelf. Laat haar nog maar lekker genieten van de soepstengels. Heel veel sterkte morgen.
wupsie Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 heel veel sterkte morgen. Heel knap dat je de beslissing hebt genomen. en lekker verwennen. veel knuffels en nog veel meer soepstengels en ander lekkers.
Chani Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 ontzettend veel sterkte, en wat knap dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen.ik wens jou en Konijn, hoe wrang ook, nog een mooie avond samen toe.
desi Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ontzettend veel sterkte met deze moeilijke maar erg dappere beslissing in het belang van je konijntje.....
bikkel Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 heel veel sterkte voor morgen...pfff wat een moeilijk besluit! dikke knuffelxx
Gast Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Heel veel sterkte morgen. Het feit dat je deze beslissing kunt nemen maakt je echt een goed baasje.Laat haar nog maar even genieten van de soepstengels.
Noodley Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 héél veel sterkte...veel mensen zouden aan zichzelf denken ipv aan hun deur... echt chapeau...geniet nog van jullie laatste momenten samen...* hug *
Mvrcarlaa Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Heel veel sterkte !!!Enorm dapper dat je z'n beslissing hebt kunnen nemen Xx
sippi__x Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Wat knap van je dat je deze beslissing neemt !Verwen haar nog maar heel goed en veel sterkte voor morgen..
Manon73 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb veel respect voor je. Heel veel sterkte.
Moontjuh95 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Héeel veel sterkte,en ik vind dit gedichtje er heel mooi bij passen; time to say goodbye but you don't have to cry there will always be a butterfly around you, up in the sky
Mie Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Echt heel veel sterkte! Een moeilijke beslissing, maar wel een goede.
Snoef Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Verschrikkelijk om te lezen Aileen. Soms is het helaas zo met EC, dat het gewoon te laat is. Niets of niemand die daar iets aan kan doen. Heel veel sterkte morgen
Nuf Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Moedig dat je deze moeilijke beslissing hebt kunnen maken, maar zoals er al gezegd is, de juiste beslissing in het belang van het konijn.Sterkte morgen
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Het spook al een hele tijd door je hoofd, je hoop dat ze beter word.Maar je ziet haar zwakker worden en je weet eigelijk zelf dat het einde naderd.De beslissing is genomen, vele tranen zullen vloeien.......Maar het is beter zo voor je lieve nijntje, die een pracht leven bij jullie en Buddy heeft gehad. Buddy wacht haar op, op de regenboog brug en samen kijken ze eens terug.Naar de fijne tijd die ze bij jullie hebben gehad. En de familie achter latend met een prachtige herinering aan hun beiden. Heel veel sterkte meis morgen.En geef het een mooi plekje in je hart. Cindy BRC
Aanbevolen berichten