Mvrcarlaa Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Morgen is het dan zover,De snijtandjes van Snuifje worden verwijdert.. Ze heeft altijd een gebitsprobleem gehad, Waardoor ze om de 3 weken moest laten slijpen.. En ook nog eens de vervelend autorit.. Morgen ochtend voor 09:00 moet ze bij de DA gebracht zijn...Het rare is, Ik ben nog zenuwachtiger dan snuifje zelf Van een kant vindt ik het erg dat het haar overkomt, Maar van de anderen kant hiermee wordt ze wel geholpen en daar doen we het voor ! :yes:
Sascha Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Succes morgen! Hoop dat alles goed gaat!
Mvrcarlaa Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Geplaatst: 28 februari 2010 Dankje !! Ze bellen rond de middag op hoe het is gegaan, Dus ik zal thuis met buddy vol spanning wachten
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 En ja hoor, het is vandaag zover :(.... Maar goed het is beter voor snuifje !
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Ze is weggebracht, om 13:00 wordt d'r contact opgenomen..Buddy is echt aan het kijken van : Waar is ze nou :(..
amy&baily Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Succes! Komt allemaal vast wel goed hoor! Baily heeft ook geen snijtandjes meer en het gaat hartstikke goed met hem!. Nu hoef je tenminste niet steeds met haar terug! Dat scheelt een hoop stress....
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Succes! Komt allemaal vast wel goed hoor! Baily heeft ook geen snijtandjes meer en het gaat hartstikke goed met hem!. Nu hoef je tenminste niet steeds met haar terug! Dat scheelt een hoop stress.... Ja daar heb je gelijk in ! :yes: Ze hoeft alleen terug voor controlen, nu is ze der vanafAlleen met voedsel straks, wordt het dwangvoeren ?
Martje Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Bij spikkels zijn de tandjes een dikke week geleden verwijderd. en hij doet net of ie nooit anders gekend heeft goed opletten of ze gaat eten. je zou vast wat dwangvoer mee kunnen vragen bij de DA. voor het geval ze niet vanzelf gaat eten.en uiteraard pijnstilling mee! succes! komt vast helemaal goed met snuifje!
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Bij spikkels zijn de tandjes een dikke week geleden verwijderd. en hij doet net of ie nooit anders gekend heeft goed opletten of ze gaat eten. je zou vast wat dwangvoer mee kunnen vragen bij de DA. voor het geval ze niet vanzelf gaat eten.en uiteraard pijnstilling mee! succes! komt vast helemaal goed met snuifje! Haha nou als ik 'n tand/kies laat trekken dan loop'k de hele dag krom ..Snuifje heeft ook al eens d'eigen tandje laten afbreken en ze dee net alsof d'r niks was... :he: Ik denk zoiezo dat ze een pijnstiller mee krijgt ?...En ik wil zoiezo beginnen met groenten & fruit te geven.. Maar wel kleine stukjes...
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb de DA gebeld ! Alles is goed gegaan ze kan waarschijndelijk ook weer zelf eten..D'r zal nog een controlen komen
Gast Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Gelukkig maar. Blijf het toch altijd zo spannend vinden als er weer een nijn onder het mes moet. Hopelijk gaat ze snel goed eten en knapt ze dan weer helemaal op.
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Opzich gaat het wel goed met d'r.Alleen wat suf & geschrokken.. met eten moet ik t/m morgen wachten of ze het uit zchzelf doet zoniet ?Dan alsnog dwangvoeren maar dat verwacht de DA niet.. Ze zit nu in de ren & hok even op rust te komen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ze eten vaak vrij vlot hoor had je wel pijnstiller gehad voor het geval dat ze het niet doet? Groen moet je nu in reepjes aan bieden dan kan ze het gewoon eten.
Mvrcarlaa Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 Volgens de DA had ze geen pijnstiller meer nodig, En heeft ze die al gehad..Als der iets zou zijn moest ik meteen even bellen...Ze is nog steeds aan het rusten zal ze ook wel nodig hebben !
Martje Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 geen pijnstiller nodig? Spikkels had ook wel pijnstiller gehad bij de DA, maar moest alsnog 2 keer op een dag pijnstillers... vind et wat vreemd dat je dat niet meegekregen hebt?:eek: eet ze al weer?
Mvrcarlaa Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Geplaatst: 2 maart 2010 Ja vondt het ook al raar maarja... Snuifje eet gewoon weer, Alleen d'r rechter oogje traant 'n beetje daarvoor had ik vanmorgen gebeld.. en moest om 13:00 terugbellen... K hou der wel in de gaten, alleen vervelend dat'k nu zelf ziek begin te raken ?* enorm last van keelpijn *
Aanbevolen berichten