Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Morgen is het dan zover,

De snijtandjes van Snuifje worden verwijdert..

Ze heeft altijd een gebitsprobleem gehad, Waardoor ze om de 3 weken moest laten slijpen.. En ook nog eens de vervelend autorit..

Morgen ochtend voor 09:00 moet ze bij de DA gebracht zijn...

Het rare is, Ik ben nog zenuwachtiger dan snuifje zelf :$

Van een kant vindt ik het erg dat het haar overkomt, Maar van de anderen kant hiermee wordt ze wel geholpen en daar doen we het voor ! :yes:

Geplaatst:

Succes!

Komt allemaal vast wel goed hoor! Baily heeft ook geen snijtandjes meer en het gaat hartstikke goed met hem!. Nu hoef je tenminste niet steeds met haar terug! Dat scheelt een hoop stress....

Geplaatst:
Succes!

Komt allemaal vast wel goed hoor! Baily heeft ook geen snijtandjes meer en het gaat hartstikke goed met hem!. Nu hoef je tenminste niet steeds met haar terug! Dat scheelt een hoop stress....

Ja daar heb je gelijk in ! :yes:

Ze hoeft alleen terug voor controlen, nu is ze der vanaf

Alleen met voedsel straks, wordt het dwangvoeren ?

Geplaatst:

Bij spikkels zijn de tandjes een dikke week geleden verwijderd. en hij doet net of ie nooit anders gekend heeft ;)

goed opletten of ze gaat eten. je zou vast wat dwangvoer mee kunnen vragen bij de DA. voor het geval ze niet vanzelf gaat eten.

en uiteraard pijnstilling mee! :)

succes! komt vast helemaal goed met snuifje!

Geplaatst:
Bij spikkels zijn de tandjes een dikke week geleden verwijderd. en hij doet net of ie nooit anders gekend heeft ;)

goed opletten of ze gaat eten. je zou vast wat dwangvoer mee kunnen vragen bij de DA. voor het geval ze niet vanzelf gaat eten.

en uiteraard pijnstilling mee! :)

succes! komt vast helemaal goed met snuifje!

Haha nou als ik 'n tand/kies laat trekken dan loop'k de hele dag krom :P..

Snuifje heeft ook al eens d'eigen tandje laten afbreken en ze dee net alsof d'r niks was... :he:

Ik denk zoiezo dat ze een pijnstiller mee krijgt ?...

En ik wil zoiezo beginnen met groenten & fruit te geven.. Maar wel kleine stukjes...

Geplaatst:

Gelukkig maar. Blijf het toch altijd zo spannend vinden als er weer een nijn onder het mes moet. Hopelijk gaat ze snel goed eten en knapt ze dan weer helemaal op.

Geplaatst:

Opzich gaat het wel goed met d'r.

Alleen wat suf & geschrokken..

met eten moet ik t/m morgen wachten of ze het uit zchzelf doet zoniet ?

Dan alsnog dwangvoeren maar dat verwacht de DA niet.. :)

Ze zit nu in de ren & hok even op rust te komen...

Geplaatst:

Volgens de DA had ze geen pijnstiller meer nodig, En heeft ze die al gehad..

Als der iets zou zijn moest ik meteen even bellen...

Ze is nog steeds aan het rusten zal ze ook wel nodig hebben !

Geplaatst:

geen pijnstiller nodig?

Spikkels had ook wel pijnstiller gehad bij de DA, maar moest alsnog 2 keer op een dag pijnstillers...

vind et wat vreemd dat je dat niet meegekregen hebt?:eek:

eet ze al weer? :)

Geplaatst:

Ja vondt het ook al raar maarja...

Snuifje eet gewoon weer, Alleen d'r rechter oogje traant 'n beetje daarvoor had ik vanmorgen gebeld.. en moest om 13:00 terugbellen...

K hou der wel in de gaten, alleen vervelend dat'k nu zelf ziek begin te raken ?

* enorm last van keelpijn *

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .