Susanne22 Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Goeiemorgen! Ik heb het idee dat Pip toch last heeft van verstopping. Ze heeft kleine keutels en ik denk dat ze ook heel af en toe een beetje diarree heeft. Ik hoorde net ook een borrelend geluid, maar toen ik echt aan haar buikje ging luisteren hoorde ik niets (op haar hartslag en ademen na dan )Ze is verder gewoon 'normaal' afgezien van het feit dat ze de brokjes niet meer zo fantastisch eet. Ze drinkt wel en eet ook hooi en groente.Ik heb net haar buikje even gemasseerd. Gisteren heeft ze een paar natte bladeren andijvie gegeten.Is er verder nog iets wat ik haar kan geven?
Aapje Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 als je twijfelt kan je altijd beter naar de dierenarts gaan!
Susanne22 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Ik stap niet direct naar de DA, dat bespaart mn konijn een heleboel angst en stress. En zolang ze eet en drinkt, plast en poept spring ik niet meteen op.
Sascha Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Nou, als ze eet, drinkt, poept en plast is er volgens jou toch niks aan de hand? Ik snap dan niet waarom je een topic plaatst? De dierenarts kan constateren of er iets aan de hand is, wil jij daar niet heen prima maar wij kunnen je niet meer tips geven lijkt mij.
Aanbevolen berichten