Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze morgen ging ik m'n nijntjes eten geven en Floortje kwam niet. Ze bleef in 'n hoekje zitten en dit is helemaal niet haar normale doen. Gisterenavond was er nog niets aan de hand. Heeft goed gegeten en gekeuteld. Ik dacht meteen aan gas.

Ben zo snel als ik kon nr de dierenarts gereden en heb dan verteld dat ze niets wilde eten en ze heel stilletjes was. Ze hebben haar onderzocht en het hartje, longen, gebit was allemaal o.k. Ze had ook een normale temperatuur. Haar buikje was idd wat opgezet en ze hebben haar 'n spuitje gegeven en heb een soort pasta meegekregen (diarsanyl) dat ze 's morgens en 's avonds moet krijgen. Mag haar twee dagen ook enkel hooi en water geven. Als ze morgen nog niet wil eten, moet ik terug gaan en haar waarschijnlijk dwangvoeren. Vind het echt eng, want het is de eerste keer dat Floortje echt ziek is :'(

Geplaatst:

Kan iemand me helpen of tips geven? Moet ik Floortje naar binnen halen? Wil er nog bijzetten dat Milo nergens last van heeft en wel goed eet en keutelt. Ze krijgen allebei hetzelfde voer (SS biks), 2 maal per dag groenten en veel hooi en vers water.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .