Cynthiaaapje Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Hoi,Vrijdag wordt Cloe gecastreerd. Ik was benieuwd hoelang ik ongeveer moet wachten tot ze gekoppeld kan worden aan een voor haar onbekend gecastreerd rammetje?Alvast bedankt :mdr:
nintopo06 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 eigenlijk 2 weken maar je kunt beter 3 weken wachten want dan weet je zeker dat hij niet meer vruchtbaar is. ;-D
The Email Female Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 De voedster wordt gecastreerd, de ram is al gecastreerd. Omdat het een koppeling is tussen voor elkaar onbekende konijnen zou ik een tijd wachten. Ik moest van mijn dierenarts 10 wachten voor ik haar weer mocht koppelen aan mijn andere konijn. Misschien dat het voor jou handig is om 2 weken te wachten?
Cynthiaaapje Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Ja de voedster word gecastreerd ja.. Meneer is al gecastreerd.. 2 weken wachten dus.. Ik zal morgen ook nog even de DA vragen om zijn mening..
Snoef Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Ik zou ook ruimschoots wachten, want het is een zware ingreep voor een voedster en de wond moet goed de tijd krijgen om te helen. Koppelen kan erg stressvol zijn. Dus geef haar, voor haar eigen welzijn, even lekker de tijd om weer haar 'oude zelf' te worden.
Cynthiaaapje Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Het is zo wie zo de bedoeling om te wachten tot ze zichzelf weer helemaal is. Dat is voor mij het belangrijkste.
Cynthiaaapje Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Ze is vandaag gecastreerd en alles is goed verlopen. Ook heeft ze alweer een beetje gegeten. De DA zei ook 10 dagen wachten tot de koppeling maar hij vond het goed dat wij (mijn vriend en ik) er voor kiezen om 2 week te wachten. Alsnog allemaal bedankt
Aanbevolen berichten