Emytje Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ja hiero, lees mn bovenstaande bericht. Gewoon meteen vragen of de assistente erbij mag. Ik zou zowel bij mijn eigen dierenarts van de katten als bij de KK dierenarts 42 euro moeten betalen. Lijkt mij dat er dan hiero in Almere niet veel verschil in zit? Bij de KK dierenarts werden ze trouwens ook gecontroleerd.
Roos1995 Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb eventjes een vraagje..10 april is hier bij de dierenarts een entingsuur en laat ik mijn konijn inenten (vond de prijs nog wel meevallen €15,-) Maar zitten er nog risico's aan? Stel dat je konijn toch niet helemaal 100% gezond bijvoorbeeld is (weet je nooit.. soms is het niet aan de buitenkant te zien) kan er dan verder niks gebeuren?
lianne Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Emy, hoe doe jij dat trouwens op de fiets met de mand achterop? Ben ik wel nieuwsgierig naar, mijn DA is op fietsafstand of met de bus prima te doen, maar lopend niet. Weet alleen niet of ik die 2 mee durf te nemen op de fiets.
Nimfee Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ja... Draak was in het begin niet echt blij et de dierenarts. Ik heb haar stevig vastgehouden en rustig tegen gepraat.dit was tegen Johanna 9 trouwens
Emytje Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 @ Lianne: ik heb zo'n kleine kattenmand en dan met 2 stevige snelbinders achterop. Ik wilde eigelijk de spin erop binden, maar dan zou er gigantisch veel spanning op de spin komen te staan, wat mij nogal gevaarlijk lijkt. Zodat het een beetje donker is in het mandje (tegen de stress) heb ik er een kussensloop overheen gedaan en waar het handvat van de mand zit een gat in geknipt. Voor de zekerheid houd ik tijdens het fietsen het handvat vast, zodat ik zeker weet dat het mandje niet naar achteren glijd. Ik fiets dus, behalve bij grote hobbels en over de irritant stijle brug, met 1 hand aan het stuur en 1 hand aan het mandje. Maar het mandje zit dus gewoon op mijn bagagedrager.
Lirazel Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ik houd ook met een hand de mand vast op de bagagedrager, dat is tot nu toe altijd zonder problemen gegaan.
Johanna9 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 YES!!! ZE Mogen worden Ingeënt! (wel eerst een grotere reismand kopen...)
Johanna9 Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 ik heb net even de DA (KK! en vaste DA van Huize Pluis!) gemaild met wat vraagjes
o0kirs0o Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Ik zal morgen eens bellen wanneer ze weer moeten.In principe staat Tommie op de oproeplijst, maar aangezien dat vorige keer ook mis ging bel ik toch maar even! Betaalde vorige keer ongeveer 20 euro geloof ik, voor twee entingen.Hoef nu alleen voor de myx.
Gast Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Drie van de vier zijn ingeënt. Babbel zijn weerstand is niet goed genoeg. De rest werkte gelukkig goed mee, dus waren we zo klaar. Wel anderhalf uur moeten wachten, zo druk was het! Ze hebben trouwens beide inentingen gekregen, gelukkig. Op de brief stond dat ze maar eens per jaar voor VHS ingeënt hoeven te worden, maar ze hebben 'm een half jaar geleden nog gehad. Blijkbaar klopt die oproep-brief dus niet. De VHS-enting is maar een half jaar geldig.
Von Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Saar moet pas over 2 weken maar ik vind het nu al spannend Ben zo benieuwd hoe ze zich houdt!Heb vanmiddag een nieuwe vervoersmand gekocht. Die heb ik open naast haar kooi gezet zodat ze er eens aan kan snuffelen als ze dat wil, maar ze zit er al steeds in, net lag ze er al languit in dus dat zit hopelijk wel goed. Maar ben heeeeeeel benieuwd..
Bugs en Bunny Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 B&B zijn vandaag om 4 uur aan de beurt. Ben erg benieuwd hoe ze qua gewicht zitten en natuurlijk of ze verder gezond zijn. Aan hun eetlust en keutels te zien zijn ze in prima conditie :whistle2:
synthia Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb nog geen oproep gehad.... nog even wachten.Ben net bij een andere dierenarts geweest voor de castratie van mijn ram. 1,5 week geleden. Toen zeiden ze dat ik wel een oproep kreeg. Aangezien ik van de zomer naar belgië op vakantie ga, laat ik ze zeker inenten. Was het zobijzo al van plan.Ze gaan lekker mee op vakantie. Bench van de honden daar slapen ze in en dan een panelenren eraan vast maken. Hopelijk is dat genoeg ruimte voor ze????
Sascha Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Jawel.. Alleen zou ik mijn konijnen niet meenemen naar Belgie. Die van mij zijn 28 april aan de beurt.
Johanna9 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 pff, nog geen antwoord terug... blijven wachten dan maar!
synthia Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Waarom raad je aan ze niet mee te nemen als ik vragen mag?
Ireen Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb de optie om aankomende woensdag of aankomende vrijdag te enten, en natuurlijk ga ik daar heen met Zoef, Sofie en Cato. Moet nog even een afspraak maken, voor waarschijnlijk vrijdagmiddag. Voor Zoef en Sofie de tweede keer en voor Cato de eerste keer, en ruim 50 % korting, echt beter!
Sascha Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Waarom raad je aan ze niet mee te nemen als ik vragen mag? Omdat dat veel te stressvol voor ze is..
sennepenneke Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Vandaag zijn ze weer ge-ent en gezond verklaard
Marissy Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Ik ga mijn konijnen 10 april laten enten.ik had een kaart gekregen van een dierenarts waar ik me konijn had later castreren, maar daar is het 21,50 per konijn en ik heb er 2 dus word beetje duur en ze doen het alleen op woensdag maar die dag is net een dag dat het moeilijk is om vrij te vragen op me werk.Nu zag ik bij mij in het dorp een dierenarts voor 15 euro en die hebben op een woensdag en een zaterdag dus dat komt mij ook wel erg goed uit.Zijn er nog extra risico's voor het enten, een dwerg ten opzichte van een andere soort konijn?
Lonnekeponneke Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 afgelopen woensdag zijn mn mannen weer ge-ent en gezond verklaart en hebben ze ook nog even een pedicure en manicure gehad:whistle2:
nathaliekuh Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 ik heb de oproep ook nog niet binnen maar ik heb mijn twijfels over kiko aangezien ze steeds een allergische reactie erop krijgt waar ik dan weer bijna een half jaar mee bezig ben voor het meisje niet meer gek word van de jeuk en bulten op haar rugje.. potter gaat zowiezo wel
synthia Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb net vandaag de oproepkaart binnen gekregen, alleen staat er geen prijs op. Maandag maar ff bellen hoeveel het me gaat kosten. Zit alleen met een zogende voedster.
Aanbevolen berichten