Evee Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik vermoed dat ik een van de eersten ben die weer op pad is geweest, vandaag een hele volksverhuizing hier 5 konijnen en 3 katten mee naar een nieuwe dierenarts! Ik werd al gelijk aangesproken van "had jij ook al ge-emaild en gebeld? " haha ja dat was ik dus! haha. Ik had namelijk tot in detail gevraagd naar afstudeerrichtingen, behandelmethodes en ervaringen, dus ik was al berucht.Maar het zijn twee hele aardige dierenartsen daar, en ik heb er wel vertrouwen in Alle beestjes kregen een dikke 10 wat gezondheid en conditie aangaat. Voor alles samen was ik 110 euro kwijt, wat ik best mee vond vallen eigenlijk! Komt op 13,75 uit per dier wat ik mee had. Zijn jullie alweer geweest? Of staat de datum al in de agenda genoteerd?
rabbitm Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Nee nog niet geweest. Eind maart begin April ga ik. Die van mij zijn vorig jaar winter 1x niet ingent.Ik ga denk ik op zo'n entingsdag dat scheelt met prijs
Rian Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 De eerste zaterdag van april! Dan gaan ze allebei. Ik wilde eigenlijk de eerste zaterdag van maart gaan, maar gezien Muisje's toestand met die wond en AB wacht ik liever even.
Dolphinlover1308 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik heb nog geen oproep gehad. Maar ik denk dat het in maart/april wel zal zijn.
desi Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik wacht ook op de oproep en reken maar dat ik dan als een vliegtuig die kant op ga, wil niet weer een drama met myx meemaken....Moet alleen nog even zien hoe haha, 6 konijnen....hoe in hemelsnaam gaan we dat aanpakken?:he:
Carino Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 ik heb ook noch geen brief gekregen waarschijnelijk is het weer in maart ik ga in asten en daar is het 25euro per konijn:P en heb er twee
desi Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 wow, das duur hoorHier is het geloof ik 13 euro per konijn plus helemaal na kijken....
Carino Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 de dieren arts waar ik eerst ging (en nu alleen voor noodgevallen ga)was inenten 84 euro per konijn...!! het licht gewoon erg veel aan de artsen zelf
Cynne Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik heb vandaag gebeld want normaal zou ik met Fee gaan maar gisteren stak er opeens een kaartje in de bus dat Roefel ook moest en dus belde ik maar gelijk en zei ze ah kom dan ineens met alle beestje volgende dinsdag dan heb ik meer tijd. Dus vandaag niet geweest en bij ons is het volgende dinsdag volksverhuizing
Emytje Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 De konijnen gaan als ik een oproep krijg. Ik geloof dat het hier 20 euro per konijn is. De katten moeten in augustus.
bikkel Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 ik wilde in maart met Bikkel gaan...weet eigenlijk niet of er speciale entdagen zijn....
Shirley Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik ga zaterdag hier in Uden bij de dierenwinkel. Daar is inentingochtend. Komt een konijnkundige dierenarts inenten. 7,50 per konijn voor alle 2 de ziektes. En ze kijken ook meteen de nageltjes, oortjes etc na.
Boucje Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik ga in april, dan houd mijn dierenarts een inentingsdag.
The Email Female Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Fred is 11 maart aan de beurt.
Laura1984 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik heb nog niets gehoord. Vorig jaar was de eerste entingsdag op 1 april, dus het zal dit jaar wel weer rond die tijd zijn.
lianne Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik hou het weer in de gaten, krijg van 2 DA's een oproep (ben ik ooit een keer geweest) en mijn eigen DA heeft geen entuurtje maar heeft iedere donderdag een konijnenprogramma.
The Email Female Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik vind het dit jaar laat... Vorig jaar was iedereen toch al in februari aan de beurt?
Dolphinlover1308 Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Vandaag de brief gehad en gelijk gebeld voor een afspraak; 26 maart
_Danielle Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Ik vind het dit jaar laat... Vorig jaar was iedereen toch al in februari aan de beurt? Ik vind februari juist heel vroeg... Ik ga al jaren in april met de nijnen... Hier dus ook dit jaar waarschijnlijk weer entingsdagen in april.
Esjes Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik heb 3 konijntjes die ingeƫnt moeten worden tegen Myx, en eentje dat ingeƫnt moet worden tegen myx + RHD.Mag ik alle 4 de konijntjes beide inentingen laten geven, en dan in het najaar terug alleen myx, zodat alle konijntjes hetzelfde krijgen in de toekomst?Of mag ik de konijntjes die in het najaar een intenting tegen RHD hebben gehad nu absoluut niet opnieuw laten inenten tegen RHD?
Mexflex Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik ga in April weer. Heb 2 konijnen dus dat is nog te doen met vervoer en dergelijke. Alleen om ze weer in de box te krijgen.......
Esjes Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb 3 konijntjes die ingeƫnt moeten worden tegen Myx, en eentje dat ingeƫnt moet worden tegen myx + RHD.Mag ik alle 4 de konijntjes beide inentingen laten geven, en dan in het najaar terug alleen myx, zodat alle konijntjes hetzelfde krijgen in de toekomst?Of mag ik de konijntjes die in het najaar een intenting tegen RHD hebben gehad nu absoluut niet opnieuw laten inenten tegen RHD?Ik heb gisteren de DA gesproken, en ik ga ze nu allemaal zowel Myx als RHD geven (eind maart of begin april)
keetje Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Hier gaan Henk-Jan & Chanel 10 maart,Myx en VHD. 21,80 per nijn.De katten zijn vorige maand geweest en de hond 3 weken geleden.Jaja, aardige kostenpost maar je moet wat over hebben voor je beessies, toch??:yes:
Johanna9 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst met mijn nijntjes!
chan Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik ga waarschijnlijk ook voor het eerst.Iemand een tip hoe je 7 konijnen tegelijk kan tillen? Zouden jullie ze in 1 grote kooi doen (als dat in de auto past) of in meerdere vervoersboxen?
Aanbevolen berichten