wendy stobbe Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 ik heb net een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor floortje ze wordt dinsdag gesterrilisert maar moet ik haar naar de operatie schieden van bobboof is dat niet nodiggroedjes van wendy
The Email Female Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Wat zegt je dierenarts hiervan? Is het alleen een sterrilisatie (eileiders eruit), of een castratie (ook de baarmoeder eruit)? Het is wisselend hoe konijnen uit de operatie komen. De mijne was zo suf dat ze echt niet samen kon met mijn andere konijn. Mijn dierenarts raadde ons aan om ze 10 dagen gescheiden te houden (tot de nacontrole).
Aapje Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 ik heb ze na de castratie wel bij elkaar gelaten...geert wilde alleen gaan vechten en heb ze toen weer moeten scheiden.... het ging echt niet meer samen en heb ze een week uit elkaar gehad en ze toen opnieuw moeten koppelen.
The Email Female Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb ook opnieuw moeten koppelen.
Laura1984 Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Hier zijn ze in overleg met de DA niet uit elkaar geweest, ze zijn beide mee geweest naar de DA, ze zijn alleen tijdens de ingreep gescheiden geweest en toen Minky weer goed wakker was, is Nijn weer bij haar gezet. Je kunt in ieder geval, wat je ook beslist (of je ze wel of niet uit elkaar haalt) een handdoek of iets dergelijks mee nemen naar de DA, dat in het hokje van Floortje leggen, en dit als jullie weer thuis zijn aan Bobbo geven, zodat hij alvast aan het 'vreemde geurtje' van de DA kan wennen.
Sascha Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb Sam direct nadat ze thuiskwam van haar operatie in de neutrale badkamer met Moby neergezet en ze begonnen elkaar meteen weer kusjes te geven.
Aanbevolen berichten