Joseeke Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Zo net heeft ze weer pijnstilling gekregen en heeft haar biks van vanmorgen en groente van vanavond op. Portie hooi is er ook voor een groot deel doorheen. Net nog even een klein beetje bananenhapje gegeven om haar te belonen, misschien niet zo gezond, maar ze doet het geweldig! Zometeen even schone kleden in de kooi leggen en vers hooi. Super om te lezen dat Droppie het zo goed doet
Vivian Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Ik had haar vanmorgen even op bed gelaten en ze vond het niet leuk en sprong er gelijk weer vanaf. Haar pijnstilling heeft ze op (Hoelang moet dat?) en haar portie biks. Keutels komen er met zeeen uit en ze het al het hooi op vannacht. Ze komt nu ook van haar kleedje af.. Dat is minder hihi!
Joseeke Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Ik had haar vanmorgen even op bed gelaten en ze vond het niet leuk en sprong er gelijk weer vanaf. Haar pijnstilling heeft ze op (Hoelang moet dat?) en haar portie biks. Keutels komen er met zeeen uit en ze het al het hooi op vannacht. Ze komt nu ook van haar kleedje af.. Dat is minder hihi! Je kunt mss de pijnstilling langzaam afbouwen, maar zodra je merkt dat Droppie pijn krijgt, mag je haar dit weer volledig geven.
Vivian Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 Oke, maar hoeveel dagen zou het nodig zijn? Een week ofzoiets?
Joseeke Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Durf ik niet te zeggen.Sommige konijnen kunnen na een paar dagen al zonder pijnstillers, terwijl een ander deze langer nodig heeft mss. Droppie is er nu weer goed aan en levendig enzo, zoals in jouw berichtjes lees.Je kunt het proberen voorzichtig aan af te bouwen.Zodra ze ook maar een beetje begint terug te vallen weet je genoeg.Dan moet je haar weer de volledige dosering pijnstillers geven
Vivian Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Geplaatst: 25 februari 2010 3 Dagen? Hmm, dan zou ik na vandaag moeten stopppen. Ik zal nog wel even bellen voor de zekerheid. Overigens heb ik Mazzel er net weer bijgezet. God, wat lief! Eerst was het even een beetje bijten naar elkaar maar nu wassen ze elkaar weer en struinen de hele kamer door. Droppie deelt zelfs haar tentje met Mazzel. Ben echt superblij. Ik zet hem wel zo weer buiten. Foto's volgen!
Dolphinlover1308 Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Durf ik niet te zeggen.Sommige konijnen kunnen na een paar dagen al zonder pijnstillers, terwijl een ander deze langer nodig heeft mss. Droppie is er nu weer goed aan en levendig enzo, zoals in jouw berichtjes lees.Je kunt het proberen voorzichtig aan af te bouwen.Zodra ze ook maar een beetje begint terug te vallen weet je genoeg.Dan moet je haar weer de volledige dosering pijnstillers geven mee eens!
Joseeke Geplaatst: 25 februari 2010 Geplaatst: 25 februari 2010 Wat lief idd Fijn dat Mazzel zo lief is voor zijn vriendinnetje Nu ruikt ze niet meer zo naar de DA.
Vivian Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Geplaatst: 26 februari 2010 Ik wil Droppie morgen eigenlijk weer naar buiten laten, maar kan ze al in het stro? Of kan ik haar beter nog even binnen houden? (Is wel gezellig hoor hihi) Straks moet ik weer naar school en moet ze heel lang in haar kooi en dat is nogal klein, dus is het beter dat ze weer naar buiten gaat? Ze kan overigens kiezen om op stro, hooi, tegels of op kleden te gaan zitten. Ohhh ik wil haar lekker hier houden :( Het is best gezellig, maar buiten heeft ze veel meer ruimte!
nathalie b Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Ik zou haar toch nog even binnenhouden...vindt het persoonlijk wat snel om haar weer buiten te zetten.Ik zou wachten tot de wond een beetje genezen is.
Vivian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Ja maar ze kan ook niet te lang meer binnen blijven vanwege haar vacht.
Saskia_ Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Monkie is op donderdag gecasteerd, ik haar zondagmiddag weer buiten gezet en ze doet het erg goed! Had onderin het hok ook een dekentje gelegd waar ze lekker beschut kan liggen. Heb wel dagelijks de wond gecontroleerd maar het was onderhuids gehecht en zondag eigenlijk al goed dicht.
The Email Female Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb volgens mij 7 dagen pijnstilling en ontstekingsremmers gegeven.
Vivian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Geplaatst: 27 februari 2010 Inmiddels is mijn meisje alweer buiten, hok lekker schoon, kleedjes en beschuttingsplaatsen genoeg maar ze zitten toch lekker in de regen. Eerst waren ze wat afwachtend tegen elkaar maar nu zijn ze alweer klef! En binkies maken dat ze deed! Ze is wel veel minder aanhankelijk als ze buiten is dan binnen hoor. Mis mijn kamergenootje nu al hihi.. (Haar wond is overigens onderhuids gehecht)
Joseeke Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Inmiddels is mijn meisje alweer buiten, hok lekker schoon, kleedjes en beschuttingsplaatsen genoeg maar ze zitten toch lekker in de regen. Eerst waren ze wat afwachtend tegen elkaar maar nu zijn ze alweer klef! En binkies maken dat ze deed! Ze is wel veel minder aanhankelijk als ze buiten is dan binnen hoor. Mis mijn kamergenootje nu al hihi.. (Haar wond is overigens onderhuids gehecht) Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Droppie Ida wordt dit jaar ook gecastreerd, wat ik heel spannend vind.Dit is mijn eerste vrouwtje sinds 15 jaar.Nu ik jouw topic lees, stelt dit mij wel iets gerust
Aanbevolen berichten