Dolphinlover1308 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Hoe gaat het nu? Eet ze inmiddels zelf? Als je het nog niet vertrouwt, zou ik even de DA bellen!
Joseeke Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ja speciaal opgeplakt. Eerste dag 0.15 ml, dagen daarna 0.07 mlHeb net gewoon 0.15 gegeven en ga nu weer wat verse groentes voorzetten. Okay, fijn Hoe gaat het vandaag met Droppie?Heeft ze ondertussen al iets gegeten?
Suzimoo Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ik ben ook benieuwd of ze al gekeuteld heeft
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Ze gaat met enorme binkies vooruit! Vanmorgen toen ik wakker werd at ze lekker een manderijntje en een appelpartje en ondertussen heeft ze al het hele bakje groentes op en een paar hapjes wortel. Haar 'ontbijt' (biks) ligt nu in haar bakje, daar heeft ze ook al wat van gegeten. Haar 2e portie pijnstilling heeft ze al gehad. Keutels liggen er ook al weer Ze is nu druk bezig met het kleed verplaatsen en er in graven.
Dolphinlover1308 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Mooi zo! Dat klinkt hartstikke goed! Ik neem aan dat ze ook hooi heeft...
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Ohh ja, wortel moet hooi zijn hihi! Typfoutje. Ik had Mazzel net even bij haar gezet maar die wou alleen eten en deed heel boos tegen Droppie, heb haar meteen weggehaald. :(
Joseeke Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Ohh ja, wortel moet hooi zijn hihi! Typfoutje. Ik had Mazzel net even bij haar gezet maar die wou alleen eten en deed heel boos tegen Droppie, heb haar meteen weggehaald. :( Super dat het zo goed gaat met Droppie Heel goed dat je haar vanochtend weer pijnstillers hebt gegeven. Droppie zal zeer waarschijnlijk nog wel vreemd ruiken voor Mazzel, waardoor hij zo reageert.
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Ja maar als nog, Droppie helemaal bang piepen! De koppeling was al heel moeilijk, please laat het volgende week goed gaan!
nintopo06 Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 oh... droppie is echt een droppie. (:
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Haha dankje, er zit nu een kleedje in de droger van haar, als die droog is spreid ik die uit voor haar kooi en mag ze even los als ze wilt.
Joseeke Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Haha dankje, er zit nu een kleedje in de droger van haar, als die droog is spreid ik die uit voor haar kooi en mag ze even los als ze wilt. Wat lief, ze komt niets te kort bij jou
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Ze heeft al wat bikjes op en loopt af en toe voorzichtig op het kleed. Volgensmij voelt ze zich al een stuk beter!
Joseeke Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Dat uit zichzelf eet is een goed teken idd.
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Ja, dat eten zit nu wel goed ja! Volgensmij zit ze op de goede weg. Zaterdag middag misschien weer naar buiten toe.
Suzimoo Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Goed nieuws joh!! Lekker! Alleen dat koppelen is wat minder prettig... raar dat dat zo kan verschillen sommige kunnen niet zonder elkaar.. en bij anderen gaat het wat stroever. Net als bij mensen
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Aaah, ze ligt nu helemaal relaxed in haar tentje!
Mexflex Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Aaah, ze ligt nu helemaal relaxed in haar tentje! foto's ??
Clover Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Bij mij was het na een scheiding van een paar dagen ook weer even flink vechten. Echt vlinderen en haren in de rondte.Na een paar dagen een beetje elkaar ontlopen, zijn ze nu weer lekker klef. Het komt vast bij jou ook wel goed!!! :yes: De eerste koppeling was bij mij ook niet helemaal zonder slag of stoot gegaan, dus ik voel met je mee.
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Bij mij was het na een scheiding van een paar dagen ook weer even flink vechten. Echt vlinderen en haren in de rondte.Na een paar dagen een beetje elkaar ontlopen, zijn ze nu weer lekker klef. Het komt vast bij jou ook wel goed!!! :yes: De eerste koppeling was bij mij ook niet helemaal zonder slag of stoot gegaan, dus ik voel met je mee. Poeh, hoop toch dat dat niet gaat gebeuren zeg! Wel fijn dat het toch is goed gekomen! Hier twee (heel onduidelijke) foto's: , niet zo scherp maar toch lief.Ze is druk in het tentje aan het graven en springt af en toe de bak in om wat hooi te eten.
Vivian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 Zo net heeft ze weer pijnstilling gekregen en heeft haar biks van vanmorgen en groente van vanavond op. Portie hooi is er ook voor een groot deel doorheen. Net nog even een klein beetje bananenhapje gegeven om haar te belonen, misschien niet zo gezond, maar ze doet het geweldig! Zometeen even schone kleden in de kooi leggen en vers hooi.
Gast Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Droppie doet het hartstikke goed, mede dank zij jouw zorg. Fijn hoor!Over de koppeling moet je je nog niet te druk maken, denk dat dat ook wel goed zal komen.
Aanbevolen berichten