naomisissy Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2010 ik vont haar eerst heel mager maar dat was best lang geleden!!!maar ze is wel wat aangekomen ik zie haar ribben niet meer!!is dat een goed teken????het is een beetje laat om dat te zien!!maar ik geef haar meestal gewoon eten en drinken laat haar los in de tuin en veder niet echt maar ik had gisteren pas door dat ze heel wat forser was!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naomisissy Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 mijn vader die was niet zo blij want altijd als ik iets vraag moet ik gelijk naar de dierenarts e dan is he meestal iets heels makkelijks dus we gaan niet naar de dierenarts want zijn vader heeft ook jaren lang konijnen gehouden!! en hij zij dat daar niet mis mee was geweest!!! ik wil zlf echt wel naar de dierenarts maar mijn vader wil het nu niet meer. omdat het altijd heel veel geld kost en omdat het meestal niets i waar je voor langs moet komen!!! dus ik wil zelf heeel graag dat ze gelijk wordt geholpen maar mijn vadder zegt dat het ook door de uoderdom gaat!!! kan dat???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Waarom wil je graag dat ik hier antwoord? Wil ik best doen hoor, daar niet van. 6 jaar vind ik nog niet oud hoor, dus het lijkt me niet dat het daar van komt. Maar ik kan je ook niet vertellen waardoor het wel komt. Dat kan alleen een DA. Vervelend dat je vader er niet heen wil, maar het lijkt mij toch het beste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naomisissy Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 mijn konijn is niet 6 maar 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 ze is 6 jaar!!!!! Handig als je dat dan ook neerzet, want hier staat toch echt 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Zes is niet oud, acht is ook nog een redelijke leeftijd. Het is oud vergeleken met het gemiddelde in Nederland, maar konijnen kunnen ouder worden. Mits je met ze naar de dierenarts gaat als dat nodig is. Jammer dat je in deze situatie afhankelijk bent van je ouders, vooral nu je vader het probleem niet ziet. Ik hoop dat je vader alsnog toegeeft en je konijn zich snel wat beter voelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naomisissy Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 :bounce:ze is 7-8 jaar ik wist het niet meer!!!! hoe lang we in ons huis al zitten!!! ik had daarna gezegt 7 of acht jaar maaar nu is ze zeker 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naomisissy Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2010 maar is het een goed teken dat ze weer wat foller wordt????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyhop Geplaatst: 7 maart 2010 Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Als ze mager worden denk ik zelf niet aan wormen.Mijn katten krijgen dan juist een bollere buik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
naomisissy Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2010 ja, mijn katten hebben dan ook een dikke buik!!!maar het gaat heel goed met haar!!gelukkig!!!! ---------------------------I love you floortje!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten