Ga naar inhoud

rare kringen / donkere plekken


Urkel

Aanbevolen berichten

Hallo!

vandaag toch maar eens vragen of dat iemand weet of dat wat er te zien is op onderstaande foto's zorgwekkend is. ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet namelijk.

Het lijkt ook wel of dat Urkel niet meer lekker op zijn bibs kan zitten maar dat ie bovenop zijn achterpootjes gaat zitten. heeeel af en toe scheurt ie met zijn buikje over de bank alsof tie jeuk heeft. zijn keutels zijn voor het grootste gedeelte normaal, heel af en toe zit er een plakkeuteltje tussen of keutels die aan elkaar zitten(door haren of stro)Voor de rest eet en drinkt ie normaal. gedraagt zich normaal, alleen zijn die plekken niet normaal!

het zijn maar 2 foto's maar ik had ook nog een 3e plek gezien buiten maar die ging verloren toen ik daar met een natte bezem over heen ging.

Foto-48CA373Y-D.jpg

Foto-8S7ZUBYF-D.jpg

hopelijk weet iemand hier wat van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die bovenste plekk lijken gewoon wit als ik zo kijk. Dit zijn normale plasjes. het vocht verdampt en de minieralen blijven liggen (deze plekken vind ik ook hier als ik niet snel genoeg opruim) die laatste foto lijken zwarte randjes om te zitten? dat weet ik neit wat dat is.

maar dattie niet lekker zit en met zn buikje schuurt: is er ook wat de zien aan de huid? Als je je er neit goed bij voelt un je toch het beste ff langs de da gaan denk ik. die kan zn buikje en zn kont dat ook goed bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij op de eerste foto idd urine. Op de 2de foto durf ik ook niet te zeggen, maar als je verder nergens iets van een wondje ofzo ziet zou ik niet weten waar het vandaan moet komen (behalve urine). Heb je zijn buik al een keer bekeken?

Als je twijfelt, ff naar de DA gaan, dan weet je zeker of het iets is of niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

nog even terugkomend op dit onderwerp, vandaag was het weer raak, heb nu geprobeerd om het iets beter weer te geven, hoop dat jullie weten wat het is!!!

4417077017_6b136fe8e8.jpg

of, voor iets groter en duidelijker

http://farm3.static.flickr.com/2730/4417077017_6b136fe8e8_b.jpg

het gaat dus om die dunne drab en iets rechts van het midden zit ook nog wat, alleen dat heeft dan weer een andere kleur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

;) dit topic is geen hardloper :) maar ik wacht wel even af! hij heeft het al een tijdje, eet verder goed veel en redelijk gezond (gek op andijvie, boerenkool, witlof, appels) dus ik verwacht niet dattie er ineens de brui aan geeft! bedankt voor je reacties :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .