Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Vanmorgen om negen uur heb ik Monkie naar de DA gebracht. Eergisteren kwam ze bij me op schoot knuffelen en sproeide ze zelfs over mij heen :bad: Volgens de arts heeft ze wel een héle dikke winterjas aan. Dat was mij ook al opgevallen: Chuck lijkt nog steeds op een konijn, Monkie is meer een bol wol met een konijnenkoppie erop Normaal ben ik niet zo van de stress en zenuwen maar nu toch even wel Straks boven in de logeerkamer de kooi alvast klaar maken. Ik wilde haar in eerste instantie in de schuur zetten maar in de logeerkamer heb ik nu het raam open staan en daar kan ik haar straks toch makkelijker in de gaten houden. Ook het fototoestel ligt al klaar De DA raadde aan om haar 1 à 2 dagen binnen te houden (natuurlijk mede afhankelijk van haar fitheid na de ingreep). Als ze fit genoeg is, is het volgens hem geen enkel probleem om weer lekker bij haar vriendje buiten te zitten. Ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat! Als het goed is ze nu net onder zeil
Suzimoo Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Mijn dierenarts adviseerde juist om haar binnen te houden. Het vriest en haar buik is kaalgeschoren. Ik heb het vriendje dus naar binnengehaald.Veel succes, ik zal voor je duimen.. ik weet hoe zenuwslopend het is
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Hier wordt ook geduimd hoor.Succes met wachten.
Martje Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ik duim mee hoor!succes!! en dat ze maar gauw weer thuis mag zijn (ze lijkt op mijn Rasmus )
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Mijn dierenarts adviseerde juist om haar binnen te houden. Het vriest en haar buik is kaalgeschoren. Ik heb het vriendje dus naar binnengehaald.Veel succes, ik zal voor je duimen.. ik weet hoe zenuwslopend het is Mja, mijn dierenarts zei dat het natuurlijk wel afhankelijk is van hoe ze reageert op de narcose, maar dat het op zich geen probleem is. Zeker niet omdat ze een héle dikke wintervacht aan heeft gemaakt. Als ze lekker warm tegenelkaar aan gaan liggen, is het blote buikje (puberkleding ) geen probleem. Maar goed, dat is ook maar afwachten Ik hou niet van wachten
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Heel veel succes! Heb je al iets gehoord? Ik zou haar zelf ook binnen laten eigenlijk, het is met dat blote buikje wat koud en er gaat makkelijker vuil richting de wond.(Maar, dat moet je natuurlijk zelf beslissen.)
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Het weekend blijft ze sowieso binnen, maar ik wil voorkomen dat ze d'r jas gedeeltelijk kwijtraakt. Alhoewel: ik was net even boven en het is inmiddels érg koud in de logeerkamer Ik hoop dat ze het zo goed doet dat ze zondagavond weer bij Chuck kan. Even afwachten dus Ik zou gebeld worden bij complicaties óf wanneer mevrouw naar huis mag. Hij verwachtte aan het eind van de middag dus ik wacht geduldig af. Net het konijnenhok buiten maar schoongemaakt om Chuck wat gezelschap te houden. Hij zit heel veel in het hok vandaag, geen zin om in z'n eentje buiten te spelen blijkbaar.
The Email Female Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Heb je al iets gehoord van de DA?
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Ik begon zo zenuwachtig te worden dat ik zelf maar gebeld heb Mevrouwtje heeft al wat gegeten en gedronken, dat gaat goed gelukkig. Ze willen haar heel graag naar huis laten gaan omdat ze ontzettend gestrest is, maar ze moet nog eventjes blijven omdat er zo nu en dan een heel klein bloedvlekje ligt. Ze willen dat nog even aankijken. Die arme lieve meid :( Krijg bijna tranen in m'n ogen als ik eraan denk, muts die ik ben. De assistente belt me later nog even terug over de stand van zaken.
Karina Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 :frown: Arm meisje toch... Ik duim voor je dat alles goed komt. Je hebt je in elk geval goed voorbereid. Houd ons op de hoogte!! Oja, je bent trouwens geen muts. Ik huilde toen ik Nijn moest achterlaten.
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Nee, ik vind ook dat je geen Muts bent, ik moet ook altijd huilen als er iets met ze is! Gewoon omdat het zo'n weerloos lief beestje is, dat niet weet wat er allemaal gebeurd...je kunt ze niet vertellen hoe goed je het met ze voor hebt!Maar ik vind het heel goed van de DA dat ze het even aankijken, beter dat dan haar naar huis laten gaan met eventueel risico.
Karina Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ik houd een oogje in het zeil vanuit mijn flatje hoor. Er is nog volop licht aan bij de da
The Email Female Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Je bent echt geen muts hoor, juist goed dat je zo begaan ben met je konijn!Ondertussen is het alweer 7 uur geweest, is ze al thuis?
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Even snel tussen het uitsmijter bakken door (heb echt behoefte aan eten ). Ik werd om kwart voor 7 gebeld en mevrouw staat inmiddels boven. Later meer
Karina Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Pfieuwww, gelukkig Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Pfieuwww, gelukkig Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat Hier nog eentje hoor! :yes:
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Het bloeden was genoeg gestopt en doordat ze zo gestrest was, moest ze ook wel naar huis vond de arts. Toen de assistente haar ging halen, zat ze zichzelf te wassen. Pluspuntje! Thuis meteen in de nieuwe kooi, wat dat betreft is het jammer dat ze normaal buiten zit. De kooi waar ze nu in zit is niet echt vertrouwd, maar ze was vrij snel rustig. Meteen ook wat slokjes uit het waterbakje! Toen heb ik dus eerst maar wat te eten gemaakt, Mark was ook net thuis en die zat te sterven van de honger (zijn woorden ). Even kijken hoe ik moet liggen Misschien toch andersom? Meisje heeft pijn :( Kappen met die foto's!! :grrrrrr: Ze ligt niet plat maar met haar linker achterpootje zorgt ze ervoor dat ze niet teveel op de wond ligt: Ik heb haar net pijnstilling gegeven, ze likte het liggend netjes op uit het spuitje dus ik hoefde haar verder niet op te pakken. Ze heeft 0,1 ml. te weinig gehad maar het zij zo, ik wilde haar nu even niet dwingen. Zometeen maar dwangvoer maken want het is hoog tijd dat mevrouw voedsel binnenkrijgt. Ze ligt nu rustig alleen, ik val haar wel weer lastig als de medicatie de tijd heeft gehad weer wat in te werken. Pff, ik wist niet dat ik het hier toch 'moeilijk' mee zou hebben :( Karina, ik heb nog naar je gezwaaid toen ik Monkie ophaalde
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Wijzigen van het bericht gaat niet goed, dan zou ik teveel afbeeldingen hebben? Ze gebruikt d'r rechterachterpootje, niet de linker
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Verwen haar maar lekker komende dagen.Hopelijk gaat het goed met eten en hoef je niet al te lang te dwangvoeren.Succes.
The Email Female Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Zielig zijn ze hè na zo'n operatie...Ik zou nog even wachten met dwangvoeren. Misschien eet ze vanzelf als je haar lekkere hapjes aanbied.
Saskia_ Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Zielig zijn ze hè na zo'n operatie...Ik zou nog even wachten met dwangvoeren. Misschien eet ze vanzelf als je haar lekkere hapjes aanbied. Bij nader inzien bedacht ik me dat ook. Heb wel een paar brokjes op laten lossen in water en dat aan het buffet toegevoegd. Ze heeft geluk, we eten morgen boerenkool dus ook dat straks. Misschien heeft ze teveel keus en weet ze gewoon niet wat ze moet kiezen :bounce: Op onze eigen slaapkamer staat overdag ook het raam open, de verwarming staat er nooit aan. Daar heb ik haar dus neergezet i.p.v. op de logeerkamer, kan ik er lekker bij gaan liggen op bed tv kijken. Hoef ik niet op te staan om te kijken hoe het gaat Net zegt m'n vriend: ze mag vannacht wel op de slaapkamer blijven.......... .....dat wil je toch ...... ?! Hij moet morgen best vroeg op dus van mij mag ze wel naar de logeerkamer maar zijn reactie was: "je hoort haar vannacht toch niet, die gaat gewoon liggen maffen. Jij gaat ook niet dansen en op de tafel springen op dezelfde dag dat je baarmoeder eruitgehaald is". Volgens mij is hij stiekem ook gewoon een beetje bezorgd
The Email Female Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Heeft ze al eerder boerenkool gegeten? Mannen en konijnen... stiekem vinden ze ze wel lief
bikkel Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 haha wij hebben met een airobed in de woonkamer geslapen tijdens de 1e koppeling met bella en bikkel.....mannen!! veel succes, ik weet hoe spannend het is!
Martje Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Fijn dat ze weer thuis is!! Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig!
Aanbevolen berichten