Ga naar inhoud

Konijntje ziek? HELP


Joline20

Aanbevolen berichten

Ben ik weer, bedankt voor alle reacties en tips. Ik ben vanmorgen vroeg meteen naar de DA geweest omdat t echt flink mis was, het konijntje poepte alleen nog doorzichtig slijm uit. Nu blijkt: hij heeft een maagverstopping waardoor de spijsvertering stil is komen te liggen. Ze hebben hem vanmorgen meteen onder een roesje gesondeerd om de maaginhoud eruit te krijgen maar dit lukte niet voldoende. Nu gaat men het nog een keer proberen, ik hoop zo dat t lukt, anders wordt het een zeer riskante maagoperatie (vanwege verzwakking) Een paar mensen die mee willen duimen zou fijn zijn =) Ik houd jullie op de hoogte zodra ik meer weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dus meer, ze hebben weer heel wat prut uit de maag gekregen, maar er blijft constant nog een deegachtige massa over.. Oftewel, waarschijnlijk wordt t toch een maagoperatie en dat kan pas morgenochtend :( Ik hoop dat hij de nacht wel een beetje aardig door zal komen. Weet iemand misschien of dit ook bij een coocidiose kan horen allemaal of dat dit een op zichzelf staand iets is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .