drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 vanaf wanneer kan je casteren want de mannenbreken hier de boel een beetje af omdat ze weten dat er ook nog dames zijn:mdr::mdr::mdr::mdr:
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Dat ligt eraan naar welke DA je gaat, sommige doen het namelijk eerder dan anderen.Het beste kan je even je DA bellen voor info.
jasmijn86 Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Als de ballen zijn ingedaald. Vanaf zo'n 3 maanden
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 okeej want ik zit nu met 2 heren bij elkaar en 3 dames bij elkaar :)het gaat nu nog goed maar ik wil niet wachten op het moment dat het niet meer goed gaat
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 En ze zitten nu nog samen? Meteen uit elkaar halen!
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 En ze zitten nu nog samen? Meteen uit elkaar halen! hoezo het zijn broertjes en het gaat nu nog goed dus ze eten samen enzo
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 ik zit nu met 2 heren bij elkaar en 3 dames bij elkaar Ze zitten toch samen?
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 ja klopt waarom zal ik ze uit elkaar halen als het goed gaat
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Omdat je anders straks met zwangere konijnen zit...
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Omdat je anders straks met zwangere konijnen zit... oow shit wacht nee ik heb de daMES apart hoor :mdr:zo als ik al zij ik zit nu met 2 heren en 3 dames en ze zitten niet alle 5 bij elkaar hoor
bertie jonkman Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 De dierenarstpractijk in de Weide castreerd vanaf plusminus 3mnd.Hangt ervan af of de ballen zijn ingedaald.:$Je kunt de mannen beter uit elkaar halen want ze kunnen zomaar beginnen te knokken,en dan gaat het er hard aan toe!!!:duivel:Als je er dan even niet op tijd bijbent dan zal er zeker bloed vloeien en zit je eerder bij de dierenarst als je bedoeling mischien was.:grrrrrr:Maak maar gauw een afspraak,de kosten vallen[mij]reuze mee,en het scheelt een hoop ellende.Kun je ook gaan koppelen met 21 dagen :mdr:Groeten Bertie en de bunnybende
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 oow shit wacht nee ik heb de daMES apart hoor :mdr:zo als ik al zij ik zit nu met 2 heren en 3 dames en ze zitten niet alle 5 bij elkaar hoor Pfoeh... ik schrok al Probeer je rammen zo snel mogelijk te laten casteren. Als straks de hormonen beginnen op te spelen kunnen ze gaan vechten.
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Pfoeh... ik schrok al Probeer je rammen zo snel mogelijk te laten casteren. Als straks de hormonen beginnen op te spelen kunnen ze gaan vechten. ja whahaha 2 rammen 3 voetsers bij elkaar nou dat zal een mooi feest worden hahaha:mdr::mdr:
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 we maken het weleens gekker mee hier op het forum
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 we maken het weleens gekker mee hier op het forum nou ik vind 8 konijnen meer dan genoeg eigelijk :mdr:
bertie jonkman Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Dan wacht maar niet te lang met laten helpen,want een ongeluk zit in een klein hoekje:bad:Zit je na afloop van het,,feestje,, met inplaats een kater, 3 nesten jonge konijnen!!Alles behalve grappig dus.:yes:Zoals je zelf al aangeeft, breken de heren nu al de tent af omdat ze weten dat er meisjes in de buurt zijn.Gauw laten helpen dus!!!!:bounce:
drentheboy Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Dan wacht maar niet te lang met laten helpen,want een ongeluk zit in een klein hoekje:bad:Zit je na afloop van het,,feestje,, met inplaats een kater, 3 nesten jonge konijnen!!Alles behalve grappig dus.:yes:Zoals je zelf al aangeeft, breken de heren nu al de tent af omdat ze weten dat er meisjes in de buurt zijn.Gauw laten helpen dus!!!!:bounce: 3 nesten poeh daar word je niet vrolijk van
Aanbevolen berichten