Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ben ook heel blij. Het had echt anders kunnen aflopen...en daarbij ben ik misschien ook wat overbezorgd geweest. Beetje meer vertrouwen in je eigen nijntjes, Rian... :$

Dus: een plusje erbij voor enrofloxoral drops! (Is toch Baytril he?)

Een zeer goed AB voor nijnen! :yes:

Geplaatst:

Gelukkig gaat het beter! Je zou bijna de haren uit je eigen hoofd trekken, wat hield ze je bezig (ja, laten we het maar op verleden tijd houden). Fijn dat het nu betert!

Geplaatst:

Wat me nu eigenlijk invalt, ik ga morgen eens bellen voor de uitslag van die schimmeltest! Helemaal vergeten eigenlijk...oeps. Maar als het positief zou zijn hadden ze me wel gebeld. En had ik dat ook aan Muis en Poo gemerkt.

Zal ze eens contacten morgen.

Geplaatst:

Ja dat wilde ik toch al doen. Half tien zijn ze open op zaterdag.

Weet niet of het een oud wondje is, denk het wel, ze zit er in ieder geval niet aan te dabben.

Geplaatst:

Ik heb hiereen rammetje die steeds met zijn geurklier zijn poepbak rand ging jeuken.....

Zijn borst werd kaal, de haren weg ect.

Ik heb de poep bak verwijderd en de wond die achter de geurklier zat ingesmeerd met honingzalf. Da had het bekeken ook maar dit was de beste manier van behandelen.

En zijn gedrag moest dus veranderen.

Zijn haren zijn terug op de borst enkel de wond is nog aan het genezen.

Geplaatst:

Ik zie dat Poo vaak overal zijn geurtjes achterlaat door er met zijn kin over te wrijven, maar Muis heb ik dat echt nog nooit zien doen. Zit daarin verschil tussen ram en voedster?

Het kan ook gebeurd zijn doordat elkaar vaak wegduwen bij de drinkfles, misschien is ze daar langsgeschuurd...ik weet het niet hoor. Dan hebben we nog de poes, die zou haar dus ook "gepakt" kunnen hebben. Onschuldig weliswaar, maar poes' nageltjes en tandjes kunnen onbedoeld scherp zijn voor een nijn natuurlijk.

Geplaatst:

Nou, het wondje aan de buitenkant van haar keel ziet er niet al te best uit, heb het net goed kunnen zien. Verdorie, wat is dat toch met haar?

Heb uit voorzorg maar weer AB gegeven, snap er echt helemaal niks van.

Geplaatst:

Het ging heel goed!! De eerste wond is nog maar een klein puntje, bijna weg dus.

Maar nu dus weer een nieuwe wond, ik had het vanmorgen pas ontdekt, maar net met een lampje onder haar kin geschenen om het beter te kunnen zien.

Geplaatst:

Ben vandaag de hele dag weg geweest, maar voor zover ik het nu zie zit ze er regelmatig aan te likken. Lastige plek, bij haar keel, maar ze komt er net aan. :grrrrrr:

Geplaatst:

Nee, het zat dus eerst echt op haar borst, en nu zit het bij haar keel, in het midden. Ze eet als een beer en speekselt niet. Dan zal het dat niet zijn dan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .