Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!

Rian

Aanbevolen berichten

• Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben ook heel blij. Het had echt anders kunnen aflopen...en daarbij ben ik misschien ook wat overbezorgd geweest. Beetje meer vertrouwen in je eigen nijntjes, Rian... :$

Dus: een plusje erbij voor enrofloxoral drops! (Is toch Baytril he?)

Een zeer goed AB voor nijnen! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me nu eigenlijk invalt, ik ga morgen eens bellen voor de uitslag van die schimmeltest! Helemaal vergeten eigenlijk...oeps. Maar als het positief zou zijn hadden ze me wel gebeld. En had ik dat ook aan Muis en Poo gemerkt.

Zal ze eens contacten morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hiereen rammetje die steeds met zijn geurklier zijn poepbak rand ging jeuken.....

Zijn borst werd kaal, de haren weg ect.

Ik heb de poep bak verwijderd en de wond die achter de geurklier zat ingesmeerd met honingzalf. Da had het bekeken ook maar dit was de beste manier van behandelen.

En zijn gedrag moest dus veranderen.

Zijn haren zijn terug op de borst enkel de wond is nog aan het genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat Poo vaak overal zijn geurtjes achterlaat door er met zijn kin over te wrijven, maar Muis heb ik dat echt nog nooit zien doen. Zit daarin verschil tussen ram en voedster?

Het kan ook gebeurd zijn doordat elkaar vaak wegduwen bij de drinkfles, misschien is ze daar langsgeschuurd...ik weet het niet hoor. Dan hebben we nog de poes, die zou haar dus ook "gepakt" kunnen hebben. Onschuldig weliswaar, maar poes' nageltjes en tandjes kunnen onbedoeld scherp zijn voor een nijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .