ZaZa Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Wel goed te merken dat die AB echt helpt..Fijn ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Ben ook heel blij. Het had echt anders kunnen aflopen...en daarbij ben ik misschien ook wat overbezorgd geweest. Beetje meer vertrouwen in je eigen nijntjes, Rian... Dus: een plusje erbij voor enrofloxoral drops! (Is toch Baytril he?)Een zeer goed AB voor nijnen! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonnekeponneke Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Blij dat het nu een stuk beter gaat, geef haar maar een dikke knuf;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Gelukkig gaat het beter! Je zou bijna de haren uit je eigen hoofd trekken, wat hield ze je bezig (ja, laten we het maar op verleden tijd houden). Fijn dat het nu betert! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Enrofloxoral is zeker goed :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Wat me nu eigenlijk invalt, ik ga morgen eens bellen voor de uitslag van die schimmeltest! Helemaal vergeten eigenlijk...oeps. Maar als het positief zou zijn hadden ze me wel gebeld. En had ik dat ook aan Muis en Poo gemerkt.Zal ze eens contacten morgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Je bent ook druk geweest met ze en er zit nu verbetering in dat scheelt ook... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Ontdek net een nieuw wondje vlak onder haar kin, in de plooi van overgang kin naar borst. Kan het heel lastig zien, maar het zit er... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Hmm dat is niet zo mooi.... zo toch maar bellen voor de uitslag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Ja dat wilde ik toch al doen. Half tien zijn ze open op zaterdag.Weet niet of het een oud wondje is, denk het wel, ze zit er in ieder geval niet aan te dabben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Dat is in elk geval goed als ze er niet aan zit.Ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Uitslag was negatief! Kan ik de dettol in het kastje laten staan :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb hiereen rammetje die steeds met zijn geurklier zijn poepbak rand ging jeuken.....Zijn borst werd kaal, de haren weg ect.Ik heb de poep bak verwijderd en de wond die achter de geurklier zat ingesmeerd met honingzalf. Da had het bekeken ook maar dit was de beste manier van behandelen.En zijn gedrag moest dus veranderen.Zijn haren zijn terug op de borst enkel de wond is nog aan het genezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Ik zie dat Poo vaak overal zijn geurtjes achterlaat door er met zijn kin over te wrijven, maar Muis heb ik dat echt nog nooit zien doen. Zit daarin verschil tussen ram en voedster? Het kan ook gebeurd zijn doordat elkaar vaak wegduwen bij de drinkfles, misschien is ze daar langsgeschuurd...ik weet het niet hoor. Dan hebben we nog de poes, die zou haar dus ook "gepakt" kunnen hebben. Onschuldig weliswaar, maar poes' nageltjes en tandjes kunnen onbedoeld scherp zijn voor een nijn natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Nou, het wondje aan de buitenkant van haar keel ziet er niet al te best uit, heb het net goed kunnen zien. Verdorie, wat is dat toch met haar?Heb uit voorzorg maar weer AB gegeven, snap er echt helemaal niks van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Heee ik verwachtte een kerngezonde Muis te 'zien' als ik terug kwam.. Hier worden we niet blij van! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Het ging heel goed!! De eerste wond is nog maar een klein puntje, bijna weg dus. Maar nu dus weer een nieuwe wond, ik had het vanmorgen pas ontdekt, maar net met een lampje onder haar kin geschenen om het beter te kunnen zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Zit ze ook veel aan dit wondje dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Ben vandaag de hele dag weg geweest, maar voor zover ik het nu zie zit ze er regelmatig aan te likken. Lastige plek, bij haar keel, maar ze komt er net aan. :grrrrrr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Zou het misschien....iets met haar kiesjes te maken kunnen hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Hmm zit het echt net onder/op haar kin? Want dat kan idd met haar kiesjes te maken hebben dan. Merk je ook dat ze last heeft van veel speeksel/slecht eet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Nee, het zat dus eerst echt op haar borst, en nu zit het bij haar keel, in het midden. Ze eet als een beer en speekselt niet. Dan zal het dat niet zijn dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 27 februari 2010 Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Hmm en zouden de wondjes niet kunnen komen door bijvoorbeeld een schimmel oid? Dat ze continue jeuk heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2010 Heb een schimmeltest laten doen bij de DA, met haartjes en huid van haar van diverse plekken, die was negatief. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten