The Email Female Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Echt rot om te moeten afwachten! Waarom zie je het somber in? Morgen als de medicijnen werken kan het weer heel anders zijn. Succes!
Sherrifke Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Nee niet somber in zien Rian.. goeie hoop houden! Morgen gaat het een stukje beter en heeft Muis geen jeuk... Het komt goed!
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Ik zal je heel eerlijk zeggen dat ik al beelden voor me heb gezien dat het zo erg met haar is dat ik haar af moet geven, en dat Pooke alleen blijft. Vreselijk is dat.Je zou haar bezig moeten zien, en die wond...
The Email Female Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Arm beestje...Maar probeer nog even goede moed te houden!
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Zal het proberen! Heb gedaan wat ik kon toch?
The Email Female Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Absoluut! Het is nu alleen even afwachten tot de medicatie begint te werken.
Dollie Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 En wij duimen dat dat gauw is hoor :yes:
Gast Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Oh absoluut, duimen doen we voor je en voor Muis natuurlijk
ZaZa Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Ja..vind het echt vervelend. Ik kan niks doen, alleen maar toekijken en afwachten. Je handen jeuken, zeg maar..
kelly1986 Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Ik heb met Floes eens iets soortgelijks gehad... Die blewef maar aan zijn poot bijten en likken tot het vel er letterlijk vanaf was.Schimmeltest )idd die van tien dagen' en mijt ondezoek wezen beiden niets uit... Bij hem is het toen waarschijnlijhk begonnen met een kleine irritatie van iets waarna hij het zelf alleen maar erger heeft gemaakt... die droge plekj bleef jeuken, hij bleek likken en bijten en is zo in een cirkeltje terrecht gekomen. Ik heb hem toen thuis tien dagen Ab moeten spuiten en ati jeukmiddel moeten toedieen en de wond behandelen met een zinkspray en verbinden zodat hij er niet meer aan kon komen...Dat heeft uiteinelijk gewerkt maar ben er wel in totaal een week of drie mee zoet geweest...
ZaZa Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Had Floes één plek toen Kelly ?Gedragsmatig (..) lijkt het er inderdaad op hè..
kelly1986 Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Ja.. één enkele plek bovenop zijn wreef zeg maar...Verder nergens niks te bekennen en alle microscopisch onderzoek op mijt maar ook de behandeling tegen mijt die we toch maar geprobeerd hebben) deed niks...Schimmelkweek liet ook toaal niks zien...
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 (aangepast) The morning after...Ik kan nog niet helemaal juichen, ze zit er nog altijd wat aan haar borst te plukken. Haar pootje heeft ze nog niet aangeraakt het afgelopen uur, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Klinkt misschien wat negatief, maar ik wil eerst afwachten. Heb er slecht van geslapen vannacht! Ik kan er gewoon niet tegen dat ik (inderdaad Zaza...) maar wat zinloos moet toekijken. :grrrrrr:Ze is er wel duidelijk minder mee bezig, het obsessieve is er wat vanaf. Ze vind de poes weer reuze interessant en komt weer nieuwsgierig de keuken in. Kelly wat jij vertelt is inderdaad zoals het bij Muis ook begonnen is, ze heeft zichzelf kaal geplukt totdat er een wond kwam, en daar kan ze natuurlijk niet vanaf blijven, dat irriteert haar alleen maar meer. De AB en Cortisone spuit van gisteren zou 4 dagen moeten werken, ze zal dan zaterdag vermoed ik weer een nieuwe spuit krijgen. Eens kijken hoe de wondjes er dan uit zien. O, nog even vergeten te vragen: welk anti jeuk middel kreeg Floes? 18 februari 2010 aangepast door Rian vergeten
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Ze begint nu ook weer aan haar pootje. Helaas.
EliseD Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Hey, ik lees nu pas het hele verhaal! Wat rot zeg.. je zult je nu ongelooflijk moedeloos voelen. Is ze wel in haar hum?
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Ja, het gaat verder prima met haar, dat is het gekke. Ze is gewoon vrolijk, eet, drinkt, plast en poept, gaat ook languit op haar gemak liggen, maar dat stomme gepluk en gelik is echt om moedeloos van te worden!
EliseD Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ja, begrijp ik helemaal! Vreemd dat ze zich wel normaal gedraagt, je zou toch denken..En krabt haar vriendje ook nog?
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Nee, ik begon spoken te zien. Hij wast zich gewoon zoals normaal, en ik ga dan meteen denken "ja!! hij heeft het ook!!"
EliseD Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Herkenbaar, ik zou dat ook denken! Gelukkig maar dan. Ik hoop dat er heel snel duidelijkheid is voor je!
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Dankjewel! Ik hoop het ook. Ben er een beetje verdrietig door, weet niet waarom ze het doet. Ze is zo'n lief dotje.
EliseD Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Je voelt je machteloos, vooral omdat je erg hoopt dat het beter gaat na behandeling. Ik denk dan meestal "nu moet het wel goedkomen", als dat niet zo is voel je je gewoon verdrietig en teleurgesteld. Je staat met je rug tegen de muur omdat je zelf niks kan betekenen. Kop op!
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 :yes: Ok! Muis en ik doen ons best!
ZaZa Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Het is wel vervelend inderdaad als het niet gewoon loopt zoals zou moeten..Hopelijk schiet de uitslag een beetje op, dan weet je dat in ieder geval..Het zou anders nog een bacterie kunnen zijn..maar ja..je hebt al antibiotica.. Het is echt even afwachten..lastig hè..Je gaat er ook zo op letten..Nah ja, dat gaat vanzelf want je ziet het gewoon.
Rian Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Weet het ook allemaal niet...afwachten inderdaad. Erg moeilijk, niks voor mij.
Aanbevolen berichten