Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Ze houdt het zelf heel schoon, dat is een geluk. Ik denk dat het niet helpt als ik er iets op ga doen. Een sok eromheen zou op zich een goed idee zijn, maar als ik er niet ben straks vind ik dat geen veilig idee, ik denk namelijk dat ze helemaal gek wordt als ze dat krijgt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Betadine zou een mogelijk zijn Rian..Sherrifke geeft een goede tip ! Overigens..Kom je morgen bij je eigen dierenarts:"Typisch een gedragsstoornis..." :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Nee haha, mijn dierenarts gaat haar heel rustig en grondig bekijken, ik vertrouw hem (en de andere DA's in die kliniek ook overigens) echt voor 100%. Betadine dus...merci voor de tip. Maar...voor nu...sssttt....geen slapende Muisjes wakker maken...ze slaapt eindelijk.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Kom net thuis en het is niet veel erger geworden. De kale plek is wat groter geworden, maar de huid eronder is rustig. Ze heeft gezonde honger en zit nu met Poo "kopje te duwen" bij de drinkfles. Normaal gedrag dus...Maar, wat ben ik blij als ik naar de DA kan met haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Kan ik me goed voorstellen. Gelukkig is het al bijna morgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Succes bij de DA ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Succes morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Bedankt allemaal! Dat ze me niet gaan vragen of ik haar wil gaan wassen thuis, want dan is het huis te klein, haha...doen we dat maar fijn bij de DA! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Zie het wel helemaal voor me hoor ! Rian in haar regenpak,zeiknat in de keuken ....... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Haha ja echt, dat hoef ik niet te proberen. Ben al blij als ik haar in het reismandje ga krijgen. Wordt ook nog leuk.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Wat ben ik blij dat ik zo'n makkelijk ventje heb dan.......vind bijna alles goed.Wassen ,kammen ,medicijnen toedienen alles mag ik met hem doen.(oke,mag alleen even niet aan zijn nekje komen)... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Dan prijs jezelf maar gelukkig inderdaad! Muis vind het al niet goed als ik haar wil aaien, dus stel je de situatie even voor... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Succes vandaag bij de Da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Muis mag om half elf komen! Wat was ik blij dat de telefoon opgenomen werd, die assistente zal ook wel gedacht hebben..haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Ben benieuwd ! Had je nog betadine gebruikt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Nee, niet meer gedaan. De wondjes zijn nog altijd schoon, dus ontsmetten is dan ook niet nodig of wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Als ik Poo ook het kooitje in krijg gaat hij gelijk mee, want hij begint zich nu ook overal te dabben. Dat wordt dus een paar liter Dettol in huis halen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 succes straks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Zo, weer thuis!Toen ik het kooitje uithaalde vloog de kat naar boven en de nijnen onder de bank in, dus dat ging al lekker. Uiteindelijk toch gelukt om Muis met veel moeite erin te krijgen. De DA vond het niet lijken op een schimmel, maar heeft toch wat huid/haar weggepakt van zowel onder de kin als achterop haar pootje en tussen de tenen voor een kweek (Fungassay schimmeltest? duurt 10 dagen). De wondjes waren schoon en droog, maar omdat Muis niet verder mag met plukken en likken, kreeg ze een cocktail injectie van Voreen (Cortison) tegen de jeuk en Duplocilline. Meteen even haar nagels laten knippen, en nu huppelt ze weer ondernemend rond hier. Zaterdagmorgen moeten we terug voor controle. Dus...wordt vervolgd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Goede dierenarts heb jij !Eentje die meteen over gaat tot handelen en uitsluiten...Super ! Ć©n goed dat je gewacht hebt ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Ja, is een fijne DA! Daarom wilde ik perse wachten. Alleen...die gedragsstoornis was misschien nog niet eens zo'n slecht idee, Muis zit zich WEER overal te dabben en te plukken...of dat spul wat ze gekregen werkt niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Fijn dat je bij je eigen DA terecht kon! Vreemd zeg dat ze nog aan het krabben is... Zou het een tijdje duren voor het werkt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 (aangepast) Weet ik eigenlijk niet. Ze plukt en likt nog steeds. Heb net het hele hok maar eens goed schoon gemaakt, alles stinkt nu naar Dettol. Weet echt niet wat ik nog kan doen! Toevoeging: net even gebeld naar DA om te vragen hoe lang het duurt voor het werkt, maar dat kan wel 5 tot 8 uur duren. Morgenvroeg zou de jeuk volledig weg moeten zijn. Dus...dan nog maar even afwachten! 17 februari 2010 aangepast door Rian even nagevraagd bij DA Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Wat jammer dat het zolang duurt voor het helpt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Ja..vind het echt vervelend. Ik kan niks doen, alleen maar toekijken en afwachten. Zie het somber in eerlijk gezegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten