ZaZa Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Dat klinkt alles behalve slecht ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ja toch? Dat vind ik nou ook. Wat een enorm topic is dit. Sorry dat ik jullie halve server in beslag neem... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Uhm, ja, Muis, doe daar dus ook maar wat aan zodat er een groot slot op kan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 En dan natuurlijk geen nieuw topic openen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ik kreeg net een telefoontje van de DA.Ze gaf aan dat ze het vreemd vond dat de kale pootjes, eerst achter en nu voor, door Muis zelf "aangericht" maar aan een kant waren. De oorzaak daarvan zou wel eens heel lastig kunnen zijn, dacht zelf dat het mogelijk zou zijn dat Muis een lichte vergroeiing aan haar ruggetje heeft waardoor ze haar gewicht naar een kant verdeeld en door die verkeerde druk pijn krijgt en gaat bijten aan de pootjes. Het klinkt vergezocht, maar het zou kunnen. Daarvoor zouden we een foto moeten maken. Als dat zo is, kun je daar verder niks aan doen, een rugoperatie bij een konijn gaat natuurlijk wel heel ver. Ze stelde voor om Muis op pijnstilling te zetten om te kijken hoe ze daar op reageert.Ik wil zelf eerst nog even kijken of ze vanzelf blijft stoppen met bijten en zo niet, dan haal ik de pijnstilling. Verder gaf ze aan dat ik bij de apotheek een wondspray kan halen die een film legt, en die over de kale plekjes te sprayen ter bescherming. Jongens!!! Het is me wat hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Jeetje wat een verhaal. Hopelijk is dit niet het geval. Sterkte met muis. Je zou er haast moedeloos van worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 het is in iederegeval weer een idee. maar ze heeft toch al pijnstilling gehad? (of ben ik nu weer in de war) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ik moet zelf gaan nadenken, weet het allemaal niet meer...nee, pijnstilling heeft ze nog niet gehad. Wel de rest van de apotheek. Arm beestje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ik ga niet drammen...maar ehm....Als ze zelf niet op alles goed antwoord weet en ook niet goed de oorzaak... 6 letters...begint met een s en eindigt op een e :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Jaja, jij wil een swapje. Ik wil dat niet. Klaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Swapje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Een afkrabsel van een wond om te onderzoeken op bacterien. Maar er zijn geen wonden meer, dus het gaat gewoon niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Mocht er weer een wond komen, wel doen denk ik dan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 oh nee, das waar...Maar als het aan de beterende hand is, dan zou die wondspray moeten zorgen dat ze er niet aan likt of bijt ?Is dat zĆ³ hard dan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Ik weet niet of het dezelfde wondspray is als ik ooit heb gehad voor mij tatoo, maar als dat zo is, dan is het antwoord nee. Dat was echt een heel dun laagje wat er ook vrij snel weer af te wassen en dus ook likken is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Maar misschien likt ze dan niet ivm de smaak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Oh Rian, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vond de wondspray juist heel erg jeuken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Bij kale pootjes is het volgens haar vooral belangrijk dat het droog blijft. Daarom vond ze de spray beter dan de paw wax, het geeft filmvorming. Ze zal het er zeker uiteindelijk aflikken, maar beter iets dan niets.Zo gauw er wondjes komen laat ik zeker een swabje maken. Alleen al om Zaza beter te laten slapen ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 Heb je gelijk in hoor. Al blijft het er maar een dag op, dat is toch al beter dan niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 maart 2010 Delen Geplaatst: 10 maart 2010 het geeft filmvorming. Lees ik: 'het geeft filevorming' Dankjewel Rian...You make my day.....Eh..tis half 12...night ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2010 Muis is helaas weer met bijten aan haar pootjes begonnen. Ik ga zo de pijnstilling halen bij de DA...Bezigheidstherapie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 11 maart 2010 Delen Geplaatst: 11 maart 2010 Houd het dan nooit op bij je?Sterkte maar weer.Muis stop nou eens met het bijten op je pootjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2010 De eerste dosis carprofen is binnen. Dat spul is zo stroperig, ze had snel door dat het niet gewoon lekkere stukjes brood waren... hopelijk blijft ze het innemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 11 maart 2010 Delen Geplaatst: 11 maart 2010 Carprofen is inderdaad lekker stroperig. Kost mij ook altijd de grootste moeite om het naar binnen te krijgen. Vorige keer had ik eerst beetje carprofen in het spuitje gedaan, daarbij nog een klein beetje olvarit wortelhapje. Meneer trapte er nog in ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 11 maart 2010 Delen Geplaatst: 11 maart 2010 Wou net zeggen, misschien kun je het dan ipv ergens op doen, ergens 'door' doen.. Denk je dat ze Olvarit zo van een schaaltje zou eten? Misschien dat je dat kunt proberen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten