Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Nou, Muis heeft het op zin hoor, ze trekt haar hele vacht uit haar "borst", ze heeft er helemaal kale plekken!! Waarom dit ze dit, ze is toch gecastreerd?? Eerst haar pootje, nu dit..ik val van de ene verbazing in de andere. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Ok, ik heb net een topic door zitten lezen van Simone, en ik vermoed dat Muis stress heeft door haar zere pootje. Ik moet er dus echt iets aan doen, zsm. Verdorie...dat ik het niet eerder heb gezien zeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Misschien schijnzwanger......maar dat kan toch niet als ze gecastreerd is?Carnavalsvirus dan?....Ik vind het vervelend dat ik geen zinnig antwoord voor je heb... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Geeft niet! Ben al lang blij dat je mee denkt.Ik heb net godzijdank een flesje carprofen drops (pijnstiller, onstekingsremmer) ontdekt dat nog onaangebroken was!! Ik wist dat ik dat nog had, maar wist niet of het al eens open was geweest. Niet dus, de verzegeling zat nog aan het dopje en de houdbaarheidsdatum is tot 2012.Heb haar gelijk een paar druppels in een snoepje gedaan, dat heeft ze op. Wat een opluchting..zo zie je maar, ALTIJD zorgen voor iets in huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Gaat hier ongeveer net zo hoor qua oplossingen...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Oei... Goed dat je haar zo goed in de gaten houdt!Fijn dat je nog pijnstilling in huis hebt. Hoelaat kan je woensdag terecht bij je DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Ik hoop zo snel mogelijk. Zo gauw ze open zijn bel ik, hebben nu een antwoordapparaat aan staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Zou het iets kunnen zijn van mijt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Het zou kunnen, ze zit nu ook steeds haar voorpootjes te wassen. Maar dan zou Poo er toch ook last van moeten hebben?Waarom gebeurt dit nou altijd op momenten dat je niet gewoon even naar de DA kunt gaan, ggrrr.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Mijt moet je toch kunnen zien als je haar borstelt? Of heb ik het mis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 (aangepast) Of aan de rest van haar vacht? Ze heeft verder overal een mooie, vaste vacht, geen plukken of rare stukken. Als ze uit haar hok is, is ze erger bezig dan in het hok. Maar...wacht even...bijwerking Carprofen.. "...jeuk,..."Ow.. 15 februari 2010 aangepast door Rian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Oei...Misschien dan toch maar even naar een andere DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Micky Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Teun heeft ook 2 keer last gehad van een kale plek op z'n borst/keel. Haar had ie zelf er uit geplukt/likt. Bij de DA hebben ze een kweekje onderzocht op mijt en schimmel maar daar kwam niets uit. Waarschijnlijk was het gewoon neurotisch likken van een plek. Ik ken de medisch geschiedenis van jouw nijn niet maar bij Teun was het achteraf niets ernstig en een paar weken later was de kale plek weer dichtgegroeid. Succes bij de DA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Vervelend dat je DA met carnaval dicht is. Mijn DA is nu enkel in de ochtend open, dus je kan er wel heen gelukkig.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Teun heeft ook 2 keer last gehad van een kale plek op z'n borst/keel. Haar had ie zelf er uit geplukt/likt. Bij de DA hebben ze een kweekje onderzocht op mijt en schimmel maar daar kwam niets uit. Waarschijnlijk was het gewoon neurotisch likken van een plek. Ik ken de medisch geschiedenis van jouw nijn niet maar bij Teun was het achteraf niets ernstig en een paar weken later was de kale plek weer dichtgegroeid. Succes bij de DA. Ok, dat stelt me wel een beetje gerust. Muis is echt non stop bezig met likken en plukken daar. Achterop haar poot is gewoon precies hetzelfde aan de hand, niks geen sore hocks, maar duidelijk haar vacht helemaal uitgeplukt en continu likken. Ze eet, drinkt, plast, poept, maar slapen doet ze nauwelijks, alleen maar als een gek likken en plukken. Wat doe je daaraan? Zelf een DA heeft daar geen middel voor. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet gaat bloeden, ik zou echt niet weten wat ik ermee moet. Neuro-nijn!! Pffff.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Ik geef maar extra prozyme en wat ananas, al die haren die ze nu opeet...niet te filmen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 15 februari 2010 Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Ja dat lijkt me wel verstandig, anders heb je straks ook nog een verstopping Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2010 Heeft iemand trouwens al eens meegemaakt dat zijn/haar gecastreerde voedster toch weer plukgedrag gaat vertonen ivm nestdrang? Volgens mij heeft Muis hier echt last van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Het gaat niet zo goed met Muis, dwz, met haar huid en plukken. Ze eet, drinkt poept en plast nog altijd prima, maar het gepluk houdt aan. Op haar borst zie ik nu op de kale plek ook een witte plek verschijnen. Wat zou dat nou zijn? Schimmel? Ze wast zich aan die ene poot, waar ze de kale plek aan de achterkant heeft, nog steeds heel veel, vooral tussen haar teentjes. Ik moet echt met haar naar de DA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Mijn eerste gedachte is ook mijt of schimmel... Ze heeft er echt last van...dus het is 'iets'We hebben een hele poos terug ook iemand gehad die een foto liet zien...was ook vooral bij de voetjes en ...neusje ? Dat neusje twijfel ik...Was een man in het buitenland en Caroline is daar toen mee bezig geweest.. Ik ga voor mijt of schimmel..En dat de ander geen last heeft (nog)..Tja..dat kan toch... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Hey Rian, lees je toppic nu pas Als de huid geirriteerd is of schilfert dan is er idd meer aan de hand. Hopelijk kun je vandaag bij de DA terrecht. Bij Shief is het inmiddels aan de betere hand, maar hij was niet continue aan het plukken als muis doet.. Heel veel succes!! Beterschap met Muis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Ok thanks voor je reactie...Dat ze dat zo plotseling heeft gekregen vind ik zo gek, het zal toch niet uit de zak hooi gekropen zijn?? Ik kan me iets herinneren over Ivomec injectie. Zou het tot morgen kunnen wachten...ik word een beetje gek van mezelf nu, pff... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Ja hoor..Het kan prima van hooi komen...of stro... Op zich denk ik dat je wel tot morgen kan wachten..als het niet anders kan...Aan de andere kant; als het je niet lekker zit..tja...zou je dan wel wachten ? Staan er verder nog dierenartsen in de lijst ?Of anders eens vragen aan limburgse BBers waar zij heen gaan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Als je weet wat het is, schimmel of mijt of misschien iets anders, dan is het mogelijk makkelijker te herleiden... Is de DA ook op speciale dienst vandaag in Maastricht?Hier is geloof ik ook alles nog gesloten en moet je behoorlijke tarieven betalen.. zogenaamde weekend dienst op dinsdag.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 16 februari 2010 Delen Geplaatst: 16 februari 2010 Ligt heel Limburg op zijn gat ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten