MCpaasei Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Hoi,Er is een stukje rosti (aardappel) op de grond gevallen gisteren en ik hoorde net dat ze het opat!!Ik heb gelijk de dierenarts gebeld en die zei dat ik tm vanavond alleen hooi moet geven en verder niks en dat het waarschijnlijk wel goed komt.Hebben jullie hier ervaring mee? Aardappel staat bij de giftige planten, maar dan vooral rauwe aardappel. Zou dit problemen opleveren? Het was een heel klein stukje.
Blacky Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Geloof me van een klein stukje aardappel gaan ze echt niet dood hoor.Vroeger toen ik ook nog niet beter wist kregen mijn nijnen wel vaker een stuk.En ze bleven gewoon leven.
MCpaasei Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Ik hoop het maar. Het staat wel bij de giftige planten. Ik weet ook niet wat ze er dan van kunnen krijgen?
chan Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Vroeger heb ik zo vaak stukjes aardappel en schillen gegeven, ik had toen gehoord dat ze dat mochten hebben. Kwam er veel later pas achter dat het niet zo was, toen ik op BB kwam.Maar goed, ze leven nu nog steeds en ze zijn er echt nooit ziek van geworden, dus ik zou me niet te druk maken over eenmalig een klein stukje
Jsmn Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Mijn opa geeft nog altijd dagelijks aardappelschillen aan zn konijn
MCpaasei Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Ok thanx Ze doet gewoon nog normaal. Maarja, wel ff schrikken natuurlijk.
Aanbevolen berichten