Ga naar inhoud

Feline - Sore hocks?


Dollie

Aanbevolen berichten

iris,

ik kan je 2 foto´s niet zien van feline..

ik heb wel een paar fotos van geert zijn sore hocks;

Foto-STASM87C.jpg

niet heel duidelijk zie ik nu..

De dierenarts zei tegen mij smeren met vaseleline, maar ik heb paw wax? (weet het niet zeker) gekocht.

Heb 2 weken gesmeerd en het is geod weggetrokken.

Ik zal na het eten ff de zalf opzoeken, weet ik de precieze naam ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paw wax ken ik. :yes: maar ikw eet niet of het SOre hocks zijn.

Het probleem is dat mijn buurman van 80 voor de konijnen zorgt. Dat doet hij echt super, maar uh, als je konijn een plekje onder zijn voeth eeft ga je niet naar de dierenarts.. Dat we zo ver zijn gegaan met Indy vinden ze ook wat vreemd.

Ik ga even heel hard na denken of er iemand is die een paar keer langs kan komen om het te controleren........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn *Balou* had precies hetzelfde als wat Feline heeft op jouw foto's.

Ik ben er niet mee naar een DA gegaan.

Zolang het niet opengaat is er niets aan de hand.

Zodra de rode plekjes opengaan heeft je Feline de zogenaamde "Sore Hocks".

Als je rekening houdt met de ondergrond hoeven deze plekjes niet open te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als Feline er jeuk of pijn aan heeft, kun je er donder op zeggen dat ze aan d'r voetzooltjes gaat zitten likken en knagen. Dat kan dan heel snel resulteren in een ergere situatie. Ik vind sore hocks (of de potentie daartoe) echt iets dat je meteen moet aanpakken, want het kan heel lastig zijn om je konijn er vanaf te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als Feline er jeuk of pijn aan heeft, kun je er donder op zeggen dat ze aan d'r voetzooltjes gaat zitten likken en knagen. Dat kan dan heel snel resulteren in een ergere situatie. Ik vind sore hocks (of de potentie daartoe) echt iets dat je meteen moet aanpakken, want het kan heel lastig zijn om je konijn er vanaf te helpen.

Als je maar wat weet....en dat wil je dus echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je daar mee zeggen??

Het is nog steeds exact hetzelfde als gisteren, eergisteren en de dag daarvoor. Ze zit er totaal niet aan, heeft er helemaal geen last van. Dus ik ga nog niet heen.

Ik denk dat ik zelf heel goed in kan schatten wanneer een DA nodig is.. En het is ook niet bepaald zo dat wij het type zijn die afwachten omdat ze te zuunig zijn ofzo.

Ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen, maar het komt nogal negatief over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw, ik denk al :P ik twijfelde al, of je bedoelde dat dat met Muis net zo is als met Feline.. En dat ik een ezel was dat ik niet naar de DA ga :P of puur en alleen reageerde op Snoef..

Als het met Feline net zo was als met Muis, dan wás ik ook een ezel als ik nu niet als de bliksem heen ging :yes: maar gelukkig is dat niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .