Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ontdek net det Muis een wond onder haar linkerachterpoot heeft, ik zag het toen ze wegrende, een roze vierkant waar geen vacht meer zit! Het lijkt op een schaafwond, hoe zou ze daar nou aan gekomen zijn? Ze laat zich niet pakken dus ik kan het niet van dichtbij bekijken, maar het lijkt schoon en niet nat. Ik merk ook niks aan haar verder, ze staat gewoon op haar achterpootjes en ze speelt en rent er ook gewoon mee. Net de DA gebeld, maar die is nu natuurlijk dicht.

Maar eens even in de gaten houden...

Geplaatst:

Heb ik hier bij Ollie ook een keer gezien en ontdekte dat meneer plukken haar uit zijn achterpoot trok....

Heb vervolgens zelf wat plukjes haar van zijn pootjes geplukt en heeft hij het daarna niet meer gedaan.

Geplaatst:

Ja, dacht ik eerst ook aan omdat ze dit een hele tijd geleden ook eens heeft gehad. Maar het zit niet op haar hakjes, echt op het lange gedeelte van de achterpoot. Of kan dat bij sore hocks ook daar zitten?

Geplaatst:

Ik zag haar net het plekje wassen. Ze gedraagt zich gelukkig heel normaal, maar ik merk nu toch wel dat ze er last van heeft, ze weet niet goed hoe ze op het pootje moet zitten. Ik ga toch even met haar naar de DA, voor de zekerheid.

Geplaatst:

sore hocks kan juist heel goed onder de poten beginnen, dus op het lange gedeelte. Baby had juist nooit last van d'r hakken, het ging altijd echt om d'r voetzolen.

Geplaatst:

Ik ga woensdag naar mijn eigen DA, die is nu dicht. Zo gauw ik merk dat ze zich anders gaat gedragen, ga ik naar de dienstdoende.

Ik vind het vreemd dat ze daar nu ineens last van krijgt, terwijl er geen verandering van bodembedekking o.i.d. is.

Geplaatst:

Ze ligt lekker te slapen nu. Gaat languit liggen, dan is het plekje heel goed te zien. Dat wiebelen wat ik hier ergens las, doet ze overigens inderdaad. Met lopen en spelen gaat het prima, maar in rust kan ze haar "zit" niet vinden.

Baal ervan dat de DA dicht is. Ik heb het niet zo op dienstdoende DA's, die kennen mijn beestjes niet.

Geplaatst:

Zul je altijd zien..maar wel lief dat je even gezocht hebt.

Poo is zo onvoorzichtig, pff...hij gooit zich gewoon bovenop haar pootjes om lekker samen te slapen. Mannen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .