Ga naar inhoud

Maandag gecastreerd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal toen ik me voorstelde gaf ik aan 2 rammetjes te hebben. Afgelopen amandag zouden ze gecastreerd worden.

Toen ik kwam opperde ik dat ik geen balletjes zag bij beide. Welnu van Blue klopt dat wel want hij is toch een zij:yes:

Sky daarentegen is een echte ram en ondanks dat er geen bal te zien was gaf de da aan hem toch te gaan castreren.

Omdat 1 van onze katten erg ziek was en die die ochtend injecties moest hebben heb ik Nikos (onze kat) en Blue weer mee naar huis genomen en Sky om 09:00 uur achtergelaten. Om 12:00 uur gebeld en hij huppelde alweer door de uitslaap ruimte en had alweer wat gegeten. Ik heb hem opgehaald en heerlijk bij zijn zusje gezet.

'sAvonds weer gewoon losgelaten en hij huppelde alweer rond of er niks gebeurd was. Ik heb dus eigenlijk van de hele castratie niets gemerkt. Ja hij is een paar uurtjes niet thuis geweest maar verder helemaal niets.

Geplaatst:

Hoe oud zijn de beide konijntjes??

Wel fijn dat alles zo goed is gegaan, én dat het toch een dame en een heer waren... Dat heeft meer kans van slagen dan twee heren!

Geplaatst:

ze waren afgelopen maandag op de kop af 3 maanden. De zondag ervoor 13 weken.

Geplaatst:
Ohhhhhhh okay.. Anders moesten we ons daarn og weer zorgen om maken, maar geen man overboord.. Perfect! Zo hoeven ze niet eens uitelkaar.

Ja dat was ook de insteek. Ik had de afspraak al gemaakt toen ik ze 2 dagen in huis had. Toen dacht ik nog het zijn broer en zus. Later dachten we toch 2 broers en dan nu definitief broer en zus. Maar de insteek was vroeg castreren en dan hoef ik broer en zus niet uit elkaar te halen en na een aantal weken weer te koppelen.

Geplaatst:

Ik had net je voorstelberichtje met je vraag over het toevoegen van 2 voedsters gelezen, maar lees net dat je toch man en vrouw hebt. Heerlijk! En fijn dat de castratie goed is gegaan. Dan kan het genieten nu eindelijk echt beginnen ;)

Geplaatst:
Ik had net je voorstelberichtje met je vraag over het toevoegen van 2 voedsters gelezen, maar lees net dat je toch man en vrouw hebt. Heerlijk! En fijn dat de castratie goed is gegaan. Dan kan het genieten nu eindelijk echt beginnen ;)

Ja dat kan inderdaad nu pas want ik was stiekem elke dag bang dat ik in de nabije toekomst een beslissing moest gaan nemen. En ja wie had het dan geworden en dat hoeft nu gelukkig niet meer:wink2:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .