Esmee_ Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Mijn lieve konijn Furby heeft traanoogjes sinds een paar weken.Ik maak het steeds schoon en het leek na een weekje weer helemaal over.Maar het is erger teruggekomen. Ze eet echt hartstikke goed dus ik dacht niet aan haakjes. Maar ben dus vanavond naar de DA geweest en ze blijkt flinke haken op haar kiezen te hebben. De DA was verbaast dat ze nog zo goed at. Gelukkig kan ze snel geholpen worden. as Donderdag worden de haakjes bij Furb weggehaald.
desi Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 zal het even vertalen...ze zegt....mooi zo!:he:
nathalie b Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Konijnen kunnen ook erg lang doorgaan voor ze het laten blijken...Gelukkig kan ze nu snel geholpen worden.Succes donderdag!
Esmee_ Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Bedankt. Ik laat na afloop wel weten hoe het is gegaan.
Esmee_ Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Het is hartstikke goed gegaan. Ze lijkt echt helemaal nergens last van te hebben en ze is helemaal zichzelf.Toen Furb net thuis was begon ze al meteen te eten.Ik heb antibiotica meegekregen omdat ze in haar bekkie toch een wondje had door een haak.Volgens mij is het echt een opluchting voor Furb dat de haken weg zijn.
nathalie b Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Fijn dat het goed is gegaan! Fijn hè dat als ze dan thuis komt gelijk kunnen eten....ik vond dat eigenlijk het raarste wat er was......als ik naar de tandarts ben geweest vind ik eten meestal niet zo fijn... Moet ze nog op kontrole ivm dat wondje?
Lia Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 ik moest een keer naar de da en myn schoonzusje ook.alle 3konijnen eten super goed.de da keek in de bek van mijn konijnen en hadden toch kleine haakjes en ook hun hebben nergens last.de konijn van myn schoonz had het erger en moest eraan geholpen worden. Maar dan heb ik een vraag,als een konijn last heeft van hun kiezen kunnen ze er ook van niezen/hoesten??verder ziet hy er super gezond uit.
nathalie b Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Een soort hoesten kan als ze haakjes hebben en groente en biks propjes vormen in de bek....dan geven ze de groente gepropt terug zeg maar.
Lia Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 oh,nou dan ga ik toch ff contact opnemen met de da
Aanbevolen berichten