Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ach wat zielig, nu staat Gijs tegen het raam aan.. hij snapt er niks meer van..Maarja.. het is hier veelste warm voor hem.. ik kan er weinig aan doen.
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Hey allemaal, Hier weer een update..Ze mist Gijs enorm, dat is wel gebleken. Elke keer als Gijs er even bijzit leeft ze helemaal op en pakt ze zelfs een biksje Hier was ze nog alleen, heeeel zielig!! Het weerzien met Gijs: ze wordt helemaal schoongelikt!! Wat hebben ze elkaar gemist! Enne Gijs? Die perst zich er gewoon tussen! Hihi!
Saf Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Heel herkenbaar had i khier ook elke keer naar een ingreep zodra ze hun maatje zien ete nze weer beter etc .Zo zie je maar hoe erg ze van elkaar houden. Wat een lieverd is Gijs!
Dollie Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ach, dat is wel mooi om te zien.. Konijnenliefde.. Maar volgens mij doet ze het best goed, mooi zo! Hoop dat ze gauw weer helemaal de oude (maar dan zonder baarmoeder en hormoontjes ;-)) is!
desi Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 he gelukkig dat het nu weer wat beter gaat...vind deze verhalen altijd een beetje eng om te lezen, vooral als het niet zo geweldig gaat maar dit heeft een happy end zo te zien:love:
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, ze moet nu alleen nog iets meer gaan eten ik weet t ik ben veeleisend.Gijs moet wel heel erg wennen aan z'n nieuwe hokje. Hij wil graag naar buiten.. maar ik ben bang dat ie nog tot april moet wachten..
Blacky Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Tja hij moet er iets voor over hebben om bij zijn moppie tezijn.Heb je geen hele frisse ruimte in huis waar je ze kan neerzetten?Dan kan hij volgens mij met een paar dagen gewoon weer naar buiten.
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, boven zou beter zijn..Ik krijg alleen de 1m50 kooi niet in m'n eentje naar boven ben ik bang.Vanavond is m'n vriend weer thuis en dan zal ik ze wel naar boven verhuizen..
Rian Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ik ben echt blij dat het geholpen heeft door Gijs bij haar te laten!! Echt leuk dat het werkt, bij velen van ons is het zo gegaan, ook hier! Poo waste Muis en door hem ging zij ook eten. Zo schattig. Het belang van een maatje is echt van onschatbare waarde!
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, zeker weten!! Ik had dat nooit gedacht zeg....
Vivian Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Super dat het al wat beter gaat! Wel fijn om dit zo te lezen, daar leer ik ook weer van voor over 14 dagen.. Brrr..
Rian Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 We slepen iedereen hier door de castraties heen :-) Dat is het fijne van dit forum!
Vivian Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Hihi ja, komt vast ook wel goed. Maar het blijft natuurlijk eng! Vooral het wachten is slopend..
patriciapatty Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 houd ook gijs goed in de gaten in de warmte.. wat fijn dat ze elkaar zo oppeppen!
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, hij voelt al minder warm aan nu. Ik denk dat zijn lichaam zich weer heeft bijgesteld. De verwarming staat ook uit hoor.En vanavond gaan ze naar boven denk ik, daar is het nog iets frisser.
Vivian Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Laat je ze nou eigenlijk tot het voorjaar binnen??
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, daar ben ik nog niet helemaal over uit..Maar Tinka mag absoluut niet naar buiten van de dokter. Dan komt er vuil in de wond en het is te koud.Misschien tegen het einde van de week als het goed gaat en wat minder koud wordt buiten?Ik zal wel even kijken..
Saskia_ Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Fijn dat het beter gaat met het eten! De tip van de echtgenoot erbij zetten onthou ik even voor over anderhalve week Ik ken mezelf en zal waarschijnlijk ook mega-ongerust door het huis ijsberen
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Het gaat volgens mij wel goed, ze is echt een doorzetter! Ze eet gewoon hooi en biks.. niet super veel, maar toch.Ze zijn zojuist naar boven verhuisd, kunnen we in de woonkamer weer lekker de verwarming aan en morgen komt er visite, dus dan is een warm huis wel aangenaam Het nadeel is dat ik ze nu niet meer zo goed in de gaten kan houden..
Suzimoo Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ik keek voorzichtig om het hoekje en toen betrapte ik ze op het eten van andijvie Ik ben zo blij!!
bikkel Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 geweldig meid dat ze het zo goed doet....scheelt een heleboel zorgen!!! hopelijk kun je zelf een beetje slapen....
Vivian Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Super! Gaat de goede kant op! Nee nu naar buiten nog niet, dat snap ik, de wond zal eerst moeten genezen en de narcose helemaal uit haar lichaam!
Aanbevolen berichten