Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De kleintjes uit mijn onverwachte nestje (zie eerdere topics) zijn nu 16 dagen oud. Omdat bij twee de ogen nog niet helemaal goed open zijn, had ik ze even gepakt om met afgekoeld gekookt water de oogjes te doen. Nu zag ik bij één kleintje wat viezigheid bij het neusje. Het was hard. Het neusje zelf kwam op dat moment niets viezigs uit ofzo.

Wat kan ik het beste doen? Gewoon schoonmaken met gekookt afgekoeld water of moet ik nog meer doen? Graag jullie tips. Ik heb geprobeerd te zoeken op dit topic maar dan kom ik in zoveel rare discussies terecht van zieke baasjes ipv konijntjes...........

Geplaatst:

ik denk dat je het even voorzichtig met gekookt afgekoeld water schoon kunt weken en het in de gaten houden als het weer vies wordt dan kan het duiden op snot.

ik weet het niet zeker je kunt beter op meer reacties wachten denk ik van bbers die meer verstand van konijnen hebben ik weet namelijk wel veel van deze diertjes maar nog niet alles ik leer hier steeds weer iets bij op deze site.

succes met je konijntjes.

groetjes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .