sunny_l0ve Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 We hebben op de kinderboerderij een nieuw konijn, genaamd Frits.Frits was door zijn eigenaren achtergelaten toen ze op vakantie gingen, hij had helemaal geen eten gehad. Nu heeft hij bij ons al een tijdje last van diarree, maar het wil maar niet stoppen. Hij krijgt bij ons een normale hoeveelheid biks en onbeperkt hooi. We geven hem 's middags ook groente, maar ik beperkte mate en we hebben hem voorzichtig laten wennen. Helaas heb ik nog geen foto van kleine Frits.
wupsie Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 je zou kunnen proberen om hem een tijdje alleen maar hooi te geven of eerst de groentes weglaten.
Gast Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 De groentes weglaten eventjes. Vooral hooi geven.
sunny_l0ve Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ja, maar dat we begonnen met de groentes had hij er nog geen last van en nu is hij er goed aan gewend.
_Danielle Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Als hij langdurig diarree heeft, zou ik toch eens een dierenarts bezoeken..
sunny_l0ve Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ja, dat willen we ook gaan doen maar misschien had iemand hier op BB een idee.
wupsie Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 het kan zijn dat hij een infectie aan zn darmen heeft ofzo. (parasiet? wormen? bacterie? virus?) hiervoor zul je dan toch naar een DA moeten om het vast te stellen
sunny_l0ve Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Oke, ik zal morgen even de beheerder bellen dat ze eventueel met hem naar de DA gaat.
Aanbevolen berichten