Joseeke Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Vandaar dat ik ook alles aan het proberen was..Daarna is hij weer gaan knabbelen aan zijn hooi, soms hebben ze stimulatie nodig. Is het normaal dat hij me negeert? Heb je 'm weer pijnstilling gegeven?Deze is namelijk na 12 uur uitgewerkt bij een konijn.Zoals jij het beschrijft, denk ik dat Fausto pijn heeft en daardoor niet wil gaan eten.Een konijn met pijn zal niet uit zichzelf gaan eten.
EliseD Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Geplaatst: 4 februari 2010 Hij eet gewoon hoor ( ik reageerde op de reactie van Dollie dat ik iets nieuws had gegeven).. Heeft vanmorgen ook witlof op. Het is nu een probleem dat hij me negeert.
EliseD Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Meneer heeft weer praatjes genoeg!:mdr: Het gaat prima met hem!
bikkel Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 ohh hij heeft het je vergeven haha.. Bikkel was ook heel snel weer de oude!
EliseD Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Ik heb hem ook gesmeekt om vergeving haha. Hij keek totaal niet naar me om, draaide zijn kont naar me toe, pakte niks uit mijn hand. Hij was erg beledigd geloof ik. Nu is hij weer de brutale Fausto zelve!
Joseeke Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Fijn day hij weer helemaal zichzelf is!Geniet maar lekker van 'm
Saskia_ Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Ik kan het me goed voorstellen, je hebt natuurlijk letterlijk zijn mannelijkheid aangetast (of aan laten tasten in dit geval) Fijn dat het al zo goed gaat! Toch een hele opluchting, als hij weer zichzelf is weet je meteen dat ie zich goed in z'n vel voelt!
Lisje Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Leuk dat hij weer helemaal zichzelf is.Hopelijk gaat het met Flapje net zo.Hij heeft toch al de DA gewassen, hopelijk straks mij ook weer.
Aanbevolen berichten