Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Spannend! Een spoedoperatie die tussendoor komt, tja helaas gebeuren dat soort dingen! Reed door Lindenholt naar m'n werk en moest nog even aan Fausto denken (:$), dat was rond kwart over 12, maar blijkbaar heeft het toen geen geluk gebracht ;)

Geplaatst:

Fijn!

Als je 'm zometeen gaat halen, zorg dat hje pijnstillers meekrijgt.

Dwangvoer is ook altijd handig om achter de hand te hebben, stel dat hij niet wil gaan eten.

Geplaatst:

Elise is te druk met haar date denk ik. Maar de DA zou bellen als het niet goed was gegaan en dan hadden we het wel gehoord. We gaan er dus maar even vanuit dat Fausto de operatie goed heeft doorstaan.

Geplaatst:

Hoe is het gegaan? Heb je topic even gemist, dus ik heb je geen succes kunnen wensen, sorry.

Lieve Fausto, nu gaat het echte leven pas beginnen voor hem!

Geplaatst:

Sorry dat ik geen update geplaatst heb! Ik heb Fausto gisteren laat opgehaald. Hij was nog niet erg wakker, maar wel aan het bewegen in zijn reismand.

Thuis was hij blij om weer in zijn eigen hok te zitten, hij at nog niet van harte. Maar ik heb hem vanalles aangeboden, de boerenkool (kende hij nog niet) en dat was toch wel interessant. Hij heeft ook hooi gegeten en witlof.

Hij is alleen erg stil en slaapt veel, is dat normaal? Soms staan zijn oren weer in vliegtuigstand, dan is hij alert.

Moet ik me zorgen maken dat hij zo rustig is en momenteel niks van me wil hebben? Hij negeert me namelijk.

Geplaatst:

Boerenkool is een veiligere soort dacht ik. In elk geval krijgen ze het hier ook regelmatig. Maar iets nieuws proberen na een castratie zou ik dan weer niet doen.

Zolang hij eet en keutelt zou ik me nog niet te veel zorgen maken misschien is het ook een beetje de narcose nog..

Geplaatst:

Tja, als hij niks wilt eten in elkaar kruipt en niks aanneemt. Wat moet ik dan? Meteen gaan dwangvoeren, of kijken of hij boerenkool wel lust? Dat at hij dus en toen begon hij aan zijn hooi..

Geplaatst:

Tsja ik zou het persoonlijk niet gedaan hebben denk ik, maar het heeft wel gewerkt dus ja.. Daar gaat het om natuurlijk.

Konijnen hebben zĆŗlke gevoelige darmen.. Kijk naar Indy.. (En die kon heel wat groenten hebben ondanks het niet hooi eten!)

Geplaatst:

Ik weet het, maar dwangvoeren is erg stressvol en het was maar een heeeeel klein beetje. Was al voorgesneden en hij heeft maar 4 stukjes gehad

Geplaatst:

Vandaar dat ik ook alles aan het proberen was..Daarna is hij weer gaan knabbelen aan zijn hooi, soms hebben ze stimulatie nodig.

Is het normaal dat hij me negeert?

Dollie, gaat het met je meid?

Geplaatst:

Geen idee, Fred had zoiets van 'ik snap niet wat je me aandoet' maar trok eigenlijk ook wel naar me toe zoals hij altijd doet. Voorzichtig en stoer maar uiteindelijk wil ie ook gewoon een aai ofzo. Maar ik heb Fred al jaren, dus die band is (nog) heel anders natuurlijk.. Zou me in elk geval pas zorgen gaan maken als iehet morgen of overmorgen nĆ³g doet.. Denk ik.

Pff ja ik weet het niet, het is zĆ³ stil.. Die lege kooi is ook niet om aan te zien en al zijn spullen staan nog op een hoop in de kamer. (Wat heeft zo'n klein wezentje een hoop troep trouwens.. En dan te bedenken wat er nog allemaal in de garage staat. Ligt natuurlijk niet aan zijn bazinnetje.. :$:whistle2:) 't Is beter voor Indy en het geeft een hoop rust maar het gemis blijft enorm. Typte hier net al automatisch 'ze'.. Niks 'ze', Fred is enigskonijn. Voor Ć©Ć©n weekje maar gelukkig.

Geplaatst:

Ik zal het in de gaten houden, alsof hij boos is. Normaal gesproken veert hij op als hij me hoort of ziet, nu doet het hem niet veel. Wellicht nog een beetje slaperig?

ik begrijp je gevoel heel goed, het is zo "vanzelfspreken"dat hij er is..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .